Noul ambalaj, pentru brandul Omo (cunoscut și drept Persil, Skip and Breeze pe alte piețe), a fost dezvoltat în parteneriat cu Pulpex, o companie care are la bază tehnologia sustenabilă.
Noua sticlă este făcută din hârtie sustenabilă și are în interior o acoperire brevetată care respinge apa și o face sustenabilă pentru a căra lichide, potrivit Unilever. Ambalajul este construit pentru a fi reciclat în sistemul deșeurilor din hârtie.
„Pentru a preveni irosirea plasticului, trebuie să regândim complet designul și ambalarea produselor. Acest lucru înseamnă o schimbare dramatică care poate fi atinsă doar prin implementarea la nivelul întregii industrii. Tehnologia ambalajelor din hârtie dezvoltată de Pulpex este un pas impresionant în această direcție, și suntem încântați să lucrăm împreună pentru implementarea acestei inovații pentru produsele noastre”, a declarat Richard Slater, directorul de cercetare și dezvoltare al Unilever.
Folosirea ambalajelor din hârtie
Unilever a precizat că încearcă, de asemenea, să introducă aceeași tehnologie și pentru ambalajele produselor pentru păr. Compania anglo-olandeză a subliniat că procesul de concepere a unui ambalaj reciclabil, făcut din hârtie, fără folosirea altor materiale din plastic în compoziție, a fost o provocare.
„Inovarea prin materiale alternative este o parte importantă pentru strategia noastră sustenabilă și va juca un rol considerabil în angajamentul nostru de a înjumătăți folosirea plasticului virgin până în 2025'', a mai precizat Richard Slater.
Recent, retailerul a anunțat folosirea ambalajelor sustenabile și pentru pasta de dinți și capsule de rufe făcute din emisii de carbon.
Unilever desfășoară operațiuni în peste 100 de țări și are vânzări în peste 180 de țări - activează pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România.