Lectură de 3 minute

10 Mar 2021 - Știri și Noutăți

Unilever nu va mai folosi cuvântul „normal” pentru produsele sale cosmetice

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Unilever anunță că va elimina cuvântul „normal” de pe toate ambalajele și din toate campaniile publicitare ale produselor de frumusețe și îngrijire personală.

Măsurile fac parte din strategia Positive Beauty, care stabilește mai multe angajamente și acțiuni progresive pentru brandurile de frumusețe și îngrijire personală ale companiei, inclusiv Dove, Lifebuoy sau Axe. Folosind inovația și tehnologia Unilever, Positive Beauty va contribui, de asemenea, la transformarea modului în care produsele companiei sunt proiectate și formulate, astfel încât să aducă beneficii atât oamenilor, cât și planetei.

Decizia de a elimina conceptul de „normal” este unul dintre pașii pe care compania îi ia pentru a contesta idealurile limitate de frumusețe, pentru a contribui la încetarea discriminării și a pleda pentru o viziune incluzivă asupra frumuseții. Acest lucru vine ca răspuns la cercetările globale privind experiențele consumatorilor din industria frumuseții, care au arătat că folosirea termenului „normal” pentru a descrie părul sau pielea face ca majoritatea oamenilor să se simtă excluși.

Studiul comandat de Unilever, a fost realizat în nouă țări și au participat 10.000 de persoane. Concluziile acestui studiu sunt:

  • Mai mult de jumătate dintre oameni (56%) consideră că industria frumuseții și îngrijirii personale poate face oamenii să se simtă excluși.
  • Oamenii vor să vadă că industria frumuseții și îngrijirii personale se concentrează mai mult pe a face oamenii să se simtă mai bine, decât să arate mai bine (74%).
  • Mai mult de jumătate dintre oameni (52%) afirmă că acordă mai multă atenție poziției unei companii cu privire la problemele societății înainte de a-i cumpăra produsele.
  • Șapte din zece persoane sunt de acord că utilizarea cuvântului „normal” pe ambalajul produselor și în materialele publicitare are un impact negativ. În ceea ce privește tinerii - cei cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani – numărul acestora crește la opt din zece.

„Un miliard de oameni folosesc zilnic produsele noastre de înfrumusețare și îngrijire personală și urmăresc campaniile noastre publicitare, iar mărcile noastre au puterea de a face o diferență reală în viețile lor. Ca parte a acestui program, ne-am angajat să abordăm normele și stereotipurile dăunătoare și să modelăm o definiție mai largă, mult mai incluzivă, a frumuseții. Știm că eliminarea conceptului de normal nu va rezolva imediat problema, dar este un pas important înainte. Este doar una dintre acțiunile pe care le întreprindem ca parte a viziunii noastre despre frumusețea pozitivă, care își propune nu doar să facă mai puțin rău, ci și mult mai mult bine atât pentru oameni, cât și pentru planetă. Astăzi, mai mult ca oricând, consumatorii apreciază brandurile care acționează cu privire la problemele sociale și de mediu și credem că Positive Beauty va ajuta la crearea unei afaceri mai puternice", a declarat Sunny Jain, Președinte Beauty & Personal Care Unilever.

Alături de eliminarea cuvântului „normal”, Unilever se angajează să nu editeze în mod digital forma corpului, dimensiunea, proporția sau culoarea pielii persoanelor care apar în campaniile publicitare ale produselor sale și să crească numărul de reclame care prezintă persoane din diferite grupuri care sunt subreprezentate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Unilever nu va mai folosi cuvântul „normal” pentru produsele sale cosmetice