Lectură de 3 minute

19 Jun 2024 - Știri și Noutăți

Un nou brand de pastă de dinți a fost lansat în România: de unde pot fi achiziționate produsele

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Mediblanc, brandul de produse profesionale pentru îngrijirea orală la domiciliu, intră pe piața din România. Această lansare reprezintă o etapă importantă în strategia de expansiune a brandului în Europa de Est, ca răspuns la cererea în creștere a consumatorilor din regiune pentru produse de igienizare dentară calitative.

Sursa foto: Pixabay.com

Mediblanc oferă o gamă diversă de produse profesionale pentru nevoile și preferințele de îngrijire orală ale întregii familii. De la paste de dinți cu formule inovatoare, ape de gură fără alcool, periuțe de dinți de înaltă calitate și instrumente pentru curățarea interdentară, fiecare produs este conceput pentru a oferi cele mai bune rezultate.

Piața produselor de îngrijire orală din România este lider în Europa de Est atât ca volum, cât și ca valoare, reprezentând 34% din totalul pieței regionale. Se estimează că piața locală va înregistra o creștere anuală de 4,6% până în 2026. Printre factorii care vor contribui la această creștere se numără prevalența ridicată a afecțiunilor dentare, cum ar fi cariile și boala parodontală, creșterea gradului de conștientizare a populației privind importanța igienei orale și numărul tot mai mare de stomatologi la nivel național.

Cererea pentru produse de igienă orală este în continuă creștere, pe măsură ce consumatorii devin tot mai conștienți de legătura strânsă dintre sănătatea danturii și starea de sănătate a întregului organism.

Martin Vrána, CEO al Givet, producător de top de produse cosmetice și de îngrijire personală

Adulții își pot îmbunătăți rutina de îngrijire dentară cu pastele de dinți bestseller, cu formule fără peroxid și fluor, dar îmbogățite cu hidroxiapatită. Acest mineral natural, care constituie 97% din smalțul dentar și până la 70% din dentină, accelerează remineralizarea naturală a dinților, reparând atât microfisurile, cât și fisurile mai profunde. Specialiștii recomandă periajul dentar nu doar timp de două minute, ci până când dinții se simt curați și netezi. Periuțele de înaltă calitate de la Mediblanc, disponibile în variantele soft, super soft și ultra soft, asigură o curățare delicată și eficientă.

Pentru igienizarea precisă și ușoară a spațiilor interdentare, brandul oferă o gamă completă de periuțe interdentare, disponibile în cinci dimensiuni și două stiluri - drepte sau în formă de L - precum și ață dentară. Rutina de îngrijire orală poate fi completată cu una dintre cele trei tipuri de apă de gură fără alcool (pentru dinți puternici, anti-placă sau pentru dinți sensibili), care igienizează fără a usca mucoasa bucală.

Citeste si:
5 to go bate palma cu City Grill și inaugurează două cafenele în aeroportul Henri Coandă
5 to go bate palma cu City Grill și inaugurează două cafenele în aeroportul Henri Coandă

Mediblanc se adresează și copiilor cu vârste între 3-6 ani și peste 6 ani, cu produse concepute pentru a transforma igienizarea dinților într-o activitate plăcută și atractivă. Gama pentru copii include de la periuțe de dinți colorate și ușor de folosit, paste de dinți cu ingrediente active și arome plăcute (portocală, zmeură și mentă proaspătă), la jucării clepsidră care îi vor ajuta pe cei mici să-și cronometreze timpul de periaj.

Produsele Mediblanc sunt disponibile în magazinele fizice Notino și online.

Compania Givet, înființată în 2011, este unul dintre cei mai importanți producători de produse cosmetice și de îngrijire personală. Givet produce cosmetice premium, pe care le livrează în 27 de țări europene. Compania plănuiește să își continue expansiunea, atât în Europa, cât și în SUA și Orientul Mijlociu. În prezent, Givet deține 12 branduri exclusive, printre care KORIKA, ICONIQUE Professional, Saffee, MEDIBLANC, NOBEA, Souletto, BrushArt și UXI Beauty. De asemenea, este distribuitorul exclusiv al brandului NOVELLISTA. În sucursalele sale din Praga și Brno, compania are în prezent o echipă de 70 de angajați, pe care intenționează să o extindă semnificativ în perioada următoare. Cifra de afaceri actuală a companiei este de 14 milioane de euro, iar obiectivul este de a o tripla în 2024.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Un nou brand de pastă de dinți a fost lansat în România: de unde pot fi achiziționate produsele