Lectură de 3 minute

15 Dec 2022 - Știri și Noutăți

Un brand argentinian de dulciuri se lansează exclusiv prin Glovo Express

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Glovo dezvoltă un parteneriat cu brandul argentinian Franui pentru piața din România, utilizatorii având posibilitatea de a comanda acest snack dulce exclusiv prin Glovo Express.

Sursa foto: Glovo/ Franui

Franui este un brand argentinian ce produce un snack dulce cunoscut în toată lumea, constând în zmeură învelită în două rânduri de ciocolată. Franui, care se produce în Valencia, Spania, are la bază o rețetă originară din Patagonia folosind zmeura selecționată manual, provenită de la mici producători, care folosesc metode de cultivare regenerative.

În România brandul se lansează exclusiv online, prin intermediul unei platforme de tip multi-categorie. În momentul de față, produsele Franui sunt disponibile în locațiile Glovo Express din București, Brașov și Cluj, urmând ca Franui să ajungă în toate cele 11 locații Glovo Express din țară.

Supermarketurile Glovo Express sunt spații comerciale special create pentru a oferi produse de larg consum și nu numai, care ajung către clienți în mai puțin de 30 de minute, iar oferta de produse este listată exclusiv virtual, în aplicația Glovo. Astfel, prin Glovo Express, utilizatorii au acces la o gamă de peste 2.500 de produse cu livrare ultra-rapidă, precum: legume, fructe, produse congelate, de băcănie, de brutărie, băuturi alcoolice și non-alcoolice, dulciuri, lactate, dar și produse dedicate îngrijirii bebelușilor și pentru animalele de companie.

Lansarea unui brand exclusiv prin Glovo arată o maturizare a pieței de delivery din România, iar intrarea Franui în retailul românesc prin intermediul Glovo Express reprezintă un model de urmat pentru alte branduri internaționale care sunt interesate de piața locală.

Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova

Această realizare ne apropie de obiectivul nostru de a transforma Franuí într-un brand global, prezent acum în 17 țări. Glovo Express împreună cu distribuitorul nostru local au făcut posibil acest lucru, obiectivul nostru fiind acela de a poziționa Franuí ca brand preferat pe piața românească.

Leticia Fenoglio, CEO Franuí

Citeste si:
De la însoțitor de bord la cofetar. Monica Pușcoiu, Almond Cake: Discriminarea se vede în ochii bărbaților sexiști, m-am obișnuit cu ea
De la însoțitor de bord la cofetar. Monica Pușcoiu, Almond Cake: Discriminarea se vede în ochii bărbaților sexiști, m-am obișnuit cu ea

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Franui, zmeura delicioasă învelită în două tipuri de ciocolată, este un produs al unei afaceri de familie de emigranți de origine italiană care s-au stabilit în Patagonia, Argentina în 1948. Rezultat al calității, inovației și dezvoltării de noi produse, Franui este creat în 2013 de Diego Fenoglio. Marca a cunoscut o extindere rapidă în America Latină, iar în 2020 a început să fie produs în fabrica proprie din Valencia, Spania, pentru a se extinde la nivel global.
Grație tenacității moștenite, Leticia Fenoglio a lansat campania “The Real Snack Revolution”, cucerind noi piețe europene (România, Elveția, Franța, Italia, Portugalia, Grecia și Andorra) precum și în Arabia Saudită.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Un brand argentinian de dulciuri se lansează exclusiv prin Glovo Express