În primele 12 luni, magazinul a vândut 4 milioane de produse, a înregistrat 792.223 de tranzacții și aproximativ 35.500 de comenzi online. În primul an de IKEA Timișoara, un număr de peste 68.000 noi membri IKEA Family s-au înregistrat, ceea ce înseamnă că unul din cinci locuitori ai acestui oraș a listat brandul ca magazin preferat pentru casă și decorațiuni.
Clienții au avut, de asemenea, ocazia să se bucure de preparatele autentice suedeze de la Restaurantul Suedez IKEA, cu un număr impresionant de peste un milion de chifteluțe vândute și mai mult de 300.000 de hotdogi serviți.
Aproximativ 30.000 de produse au primit o nouă șansă la viață prin intermediul Atelierului de Circularitate, unde cei care doresc să adopte un mod de viață mai sustenabil pot alege dintr-o gamă largă de oferte, de la produse din zona de expunere a magazinului și mobilier final de gamă până la articole returnate sau cu mici imperfecțiuni.