În viitor, retailerul online de îmbrăcăminte plănuiește să își mărească portofoliul de servicii, gama de produse disponibile în magazinul online, dar și numărul colaborărilor cu vedete din România, pentru a deveni lider de piață.
În urmă cu exact un an, platforma digitală de fashion a celebrat inaugurarea noii destinații de shopping din România, aboutyou.ro.
Gama variată de produse disponibile, livrarea și returul gratuite, precum și experiența digitalizată de shopping sunt cele mai apreciate beneficii de către clienții români. Astfel, aboutyou.ro a înregistrat un număr semnificativ de comenzi: peste 3 milioane de articole vândute în doar 12 luni de la lansarea pe piața din România. În plus, mai mult de 90% dintre clienți au menționat că vor recomanda About You familiei și prietenilor, confirmând faptul că brand-ul a câștigat într-un timp foarte scurt loialitatea acestora.
În ultimele 12 luni, About You și-a extins oferta pentru piața românească, mărind considerabil numărul de branduri disponibile pe platforma locală, de la 600 la aproape 800.
Campania de marketing desfășurată odată cu inaugurarea în România a crescut popularitatea brandului pe piața locală până la peste 79%, procent ce se află într-o continuă creștere.
Cu peste 27 milioane de utilizatori activi în fiecare lună, About You este una dintre cele mai mari platforme de fashion și lifestyle din Europa. Magazinul online de fashion este activ în prezent pe 16 piețe europene. Cu About You Cloud, compania de fashion și tehnologie oferă, de asemenea, propria infrastructură de comerț electronic de ultimă generație ca produs licențiat pentru alți comercianți cu amănuntul. Compania a generat o cifră de afaceri de 742 de milioane de euro în 2019, ceea ce reprezintă un volum al operațiunilor anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Fiind evaluată la peste un miliard de dolari americani, About You este primul unicorn din Hamburg.
About You GmbH a fost înființată în 2014 ca subsidiară a Otto Group și face acum parte din portofoliul grupului. Echipa de management include antreprenorii și experții în domeniul digital Tarek Müller (31, Marketing & brands) și Sebastian Betz (29, Tech & Product), precum și fostul strateg din cadrul Roland Berger, Hannes Wiese (38, Operations & Finance).