Profi a încheiat anul trecut cu 1,641 de magazine (aproximativ 440 de magazine pe conceptul Noul Profi), dintre care peste 1,000 de magazine sunt gestionate de către Parteneri, aceasta fiind o abordare strategică ce va continua.
De asemenea, aplicația Profi a înregistrat peste 1.4 milioane de conturi la sfârșitul lui 2022 și are aproximativ 1.7 milioane de conturi în prezent, reprezentand 10% din vânzări, în creștere constantă.
„Cele aproximativ 440 de magazine care operează pe noul format Profi au avut o creștere LFL de 28%. Numărul de clienți care ne vizitează zilnic a crescut cu peste 17%, la o medie de 1.2 milioane/zi, cu vârfuri de aproximativ 1.4 milioane de tranzacții zilnice și ne bucurăm să vedem că trendul clienților care preferă Profi continuă și în 2023”, a declarat Andrei Bica, Directorul financiar Profi.
EBITDA a crescut cu 5% față de anul precedent, arătând că în ciuda condițiilor de business atipice din ultimii ani, cum ar fi impactul negativ al COVID, întreruperi ale lanțului de aprovizionare și volatilitatea prețului energiei.
Poziția de Cash a crescut la approximativ RON 300 milioane datorită cash-ului generat intern. Pe baza suportului continuu primit de la bănci și acționari, compania are access la linii de credit disponibile de 400 milioane RON care pot fi folosite pentru continuarea expansiunii rețelei de magazine și introducerea de mijloace digitale moderne care să crească loialitatea și să îmbunătățească experiența de cumpărare a clienților.
În ceea ce privește strategia pentru 2023, retailerul a anunțat că va continua să deschidă și să remodeleze peste 200 de magazine.
Cu 28.000 de angajați în 1.654 de magazine proprii si Partener prezente în 795 de localități urbane și rurale. Profi SUPER, Profi CITY, Profi GO și Profi LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.
eMAG anunță o cifră de afaceri de 7,1 miliarde de lei și investiții de peste 2 miliarde de lei, în ultimii doi ani
