Lectură de 3 minute

10 Oct 2022 - Știri și Noutăți

TRANSAVIA dă startul programului „Autentic Românesc”. Ce alte branduri se alătură proiectului

Cristina Marin

Abonează-te pe  

TRANSAVIA, una dintre finalistele programului BVB Made in Romania din acest an, propune o platformă de asociere pentru cele mai valoroase și sustenabile mărci românești, cu scopul creării de conținut și de noi experiențe pentru consumatori. Startul proiectului marchează astfel și "Ziua Națională a produselor agroalimentare românești", sărbătorită anual pe 10 octombrie.

Sursa foto: TRANSAVIA

Startul programului Autentic Românesc este marcat de colaborarea mărcilor de carne de pui Fragedo (TRANSAVIA), retailer-ului de mobilier Mobexpert, pastelor Monte Banato (Pangram Reșița) și vinurilor Cramelor Recaș, oferind în mediile digitale conținut gastronomic și de lifestyle original.

„Acest demers este o oportunitate de unire a forțelor proprietarilor de mărci românești pentru a-și inspira publicurile și a le reaminti rolul esențial pe care aceste companii îl au pentru dezvoltarea comunităților: de la consumatori, angajați și parteneri de afaceri”, a declaat Linda Willy, Director de Marketing TRANSAVIA.

Programul Autentic Românesc va spori vizibilitatea mărcilor partenere prin modalități precum:

Retail jobs
  • de la rețete originale cu ingrediente de calitate, sustenabile, la lansarea de concursuri cu beneficii exclusive,
  • de la crearea de conținut original, la construirea unor experiențe exclusiviste pentru consumatorii români, în cadrul unor evenimente, festivaluri sau excursii ori VIP dinners.

„Colaborarea alături în acest proiect ne bucură și ne reconfirmă că pasiunea e „ingredientul” principal ce reunește întreaga activitate a partenerilor implicați. Prin intermediul acestui parteneriat ne dorim să continuăm procesul de promovare al vinului românesc în rândul comunității noastre”, declară Paul Aparaschivei, Director de Marketing Cramele Recaș.

Un recent studiu sindicalizat, susținut și de TRANSAVIA, a arătat că, pentru aproape jumătate dintre respondenți, este important ca produsele pe care le cumpără să fie produse în România, iar 44% declară că, dacă ar avea de ales între două produse, l-ar alege pe cel românesc.

„Mobexpert acordă o importanță deosebită produselor realizate în România, create de designerii noștri și realizate în fabricile proprii. Inovăm constant pentru că ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri și să le oferim produse de calitate la prețuri corecte. În plus, producția în fabricile locale ne ajută să oferim produse noi, în tendințe, și cu termene de livrare rezonabile. Colecția Fabricat în România din portofoliul Mobexpert este în topul preferințelor clienților noștri. Faptul că 60% dintre ei cumpără piese de mobilier și decorațiuni realizate pe piața locală este un motiv de bucurie și de mândrie”, spune Adelina Badea, CEO Mobexpert.

TRANSAVIA este un reprezentant al pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandurile de carne de pui Fragedo, pui cu creștere lentă Libertan și semipreparate pe bază de pui Papane. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI.

Citeste si:
Peste 41.000 de comenzi de Black Friday pe Mobexpert: care a fost cea mai scumpă comandă plasată
Peste 41.000 de comenzi de Black Friday pe Mobexpert: care a fost cea mai scumpă comandă plasată

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  TRANSAVIA dă startul programului „Autentic Românesc”. Ce alte branduri se alătură proiectului