Lectură de 2 minute

11 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Tommy Hilfigher lansează platforma e-commerce în România prin care comercializează îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și copii

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Tommy Hilfiger, deținut de PVH Corp., lansează tommy.com în România. Clienții au acces la o gamă largă de colecții TOMMY HILFIGER, din care fac parte Tommy Hilfiger Womenswear, Menswear, Kids și TOMMMY JEANS. 

Platforma Tommy Hilfiger este omnichannel, oferind clienților posibilitatea de a alege ca produsele achiziționate să le fie livrate prin curier sau să le ridice dintr-unul dintre magazinele Tommy Hilfiger selecționate. Pentru a sărbători lansarea a avut loc un eveniment online, dedicat comunității mass-media.

Evenimentul de lansare a fost găzduit de Anca Serea și Alexandru Constantin. Pentru a descoperi împreună cu publicul care sunt cele mai cool trenduri în modă și de asemenea tips & tricks pentru cea mai bună sesiune de shopping online, li s-au alăturat șapte dintre cei mai importanți fashion stiliști și influenceri din zona fashion și divertisment: Roxana Voloșeniuc, Domnica Mărgescu, Adina Vîlcea, Ovidiu Buta, Lorena Vișan, Ellie White și Diana Munteanu.

Magazine Tommy Hilfiger

În România tommy.com este operat de SARKK S.A., distribuitor exclusiv al TOMMY HILFIGER în Grecia, Cipru, România, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com. De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Retailerul de fashion are peste 2.000 de magazine în peste 100 de țări din lume, inclusiv flagship-uri globale în patru locații: Brompton Road, Londra; Omotesando, Tokyo; Regent Street, Londra; și Schadowstraße, Düsseldorf.

Magazinele selecționate sunt situate în Amsterdam, Beijing, Berlin, Cannes, Köln, Dublin, Florența, Frankfurt, Hamburg, Helsinki, Hong Kong, Istanbul, Lima, Luxemburg, Madrid, Mexico City, Milano, Moscova, Mumbai, Munchen, Osaka, Panama Oraș, Punta del Este, Santiago, São Paulo, Seul, Shanghai, Singapore, Sydney, Viena și Zürich.

Obiectivul companiei este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii.

Citeste si:
PAyU: Piața de comerț online din România ar putea deveni a doua cea mai mare piață din Europa Centrală și de Est
PAyU: Piața de comerț online din România ar putea deveni a doua cea mai mare piață din Europa Centrală și de Est

Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate de genți, accesorii și parfumuri.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tommy Hilfigher lansează platforma e-commerce în România prin care comercializează îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și copii