Lectură de 2 minute

27 Feb 2024 - Știri și Noutăți

Tommy Hilfiger semnează un parteneriat cu F1 Academy

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Tommy Hilfiger anunță un parteneriat de referință cu F1 ACADEMY - seria este concepută să ajute și să dezvolte tinerele femei pilot, dar și pentru a o sponsoriza pe Nerea Marti, pilot lider spaniol.
 

Sursa foto: Tommy Hilfiger

Bazându-se pe o moștenire de parteneriate inovatoare în lumea Formulei 1, Tommy Hilfiger accelerează folosindu-se de platforma sa globală pentru a le ajuta pe tinerele femei pilot să se simtă puternice și să remodeleze universul sportului. Având în centrul atenției F1 ACADEMY™, parteneriatul este construit pe o viziune comună legată de susținerea femeilor pilot neînfricate, ghidându-le să ajungă la nivelurile de elită ale competiției.

Colaborarea cu echipele de Formula 1 a început din anii ‘90, și moștenirea TOMMY HILFIGER continuă cu unul dintre cele cincisprezece costume concepute pentru sezonul 2024. Nerea Martí a debutat într-o mașină și un costum de cursă, amândouă personalizate cu brand-ul TOMMY HILFIGER, în testele pre-sezon din Arabia Saudită în perioada 20-23 februarie. Uniforma personalului F1 ACADEMY este, de asemenea, proiectată și furnizată de Tommy Hilfiger.

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord. Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com. Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD în 2022, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume - prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tommy Hilfiger semnează un parteneriat cu F1 Academy