Lectură de 3 minute

26 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Tommy Hilfiger lansează colecția capsulă „Tommy Jeans”. Când va fi disponibilă în România

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Tommy Hilfiger anunță lansarea unei colecții capsule TOMMY JEANS și Keith Haring. Tommy Hilfiger și Keith Haring au împărtășit aceeași pasiune pentru democratizarea artei și a modei în New York-ul anilor 1980, un sentiment ce poate fi rezumat în mesajul lui Haring, „Arta este pentru toată lumea”, care descrie spiritul legendarului său POP SHOP de pe Strada Lafayette 292. 

Sursa foto: Tommy Hilfiger

Colecția Tommy & Keith Haring prezintă articole de îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și noutăți acoperite de grafica inconfundabilă a lui Haring. Siluetele relaxate prep devin o pânză pentru opera de artă a lui Haring, ilustrată cu pictograme pe piese vestimentare realizate prin tratamente de vopsire, decolorare cu UV și spălare.

Piesele cheie includ o jachetă varsity din lână, cu un câine care dansează desenat pe mânecile din piele și o față - inimă pe piept, realizată din bumbac chenille, plus o jachetă unisex din denim, cu un mix al clasicelor figurine dansatoare realizate de Haring.

Tricoturile, puloverele și hanoracele inspirate de estetica vintage americana prezintă pictograme, inclusiv bebelușul strălucitor, care simbolizează inocență, bunătatea inerentă și potențialul tinereții, și fața cu trei ochi care s-au remarcat în POP SHOP.

Haring a folosit adesea invitațiile și afișele ca formă de artă, reprezentând un alt mod de a-și împărtăși munca cu publicul, iar acest lucru prinde viață într-o combinație de top și pantaloni scurți pentru femei, cu grafica unei invitații la expoziția sa de la Westbeth Paint's Space din 1991.

Un tricou alb arată nouă Polaroid-uri ale lui Haring făcute de-a lungul carierei sale, inclusiv o fotografie centrală cu masca pe care a făcut-o în timp ce explora arta în diferite medii la Școala de
Arte Vizuale.

Campania, fotografiată de Elliot Kennedy, este inspirată de influența lui Haring și de mișcarea pop art, iar imaginile prind viață într-o pânză de culoare peste chipuri optimiste. Suprapunerile texturate din vopsea, marker și cretă amintesc stilul său multidisciplinar și DIY.

Parteneriatul a fost realizat în colaborare cu Artestar, o agenție globală de acordare a licențelor și consultanță creativă care reprezintă importanți artiști, fotografi, designeri și creativi.

Citeste si:
Tommy Hilfiger semnează un parteneriat cu F1 Academy
Tommy Hilfiger semnează un parteneriat cu F1 Academy

În România, colecția este disponibilă exclusiv pe tommy.com.

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume - prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tommy Hilfiger lansează colecția capsulă „Tommy Jeans”. Când va fi disponibilă în România