Lectură de 2 minute

27 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Tipografia Rottaprint a înregistrat afaceri de peste 26 milioane de euro în 2021, în creștere cu 5%

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Tipografia producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile Rottaprint a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 26,2 milioane de euro, în creștere cu 5% față de anul precedent. Anul acesta, compania plănuiește investiții în produse, digitalizare și condiții de muncă, potrivit unui comunicat de presă.

Pe parcursul anului trecut, tipografia Rottaprint a derulat investiții de circa 1,5 milioane de euro care au vizat atât dezvoltarea infrastructurii logistice prin achiziția și reînnoirea de utilaje tehnologice, optimizarea produselor, dar și realizarea producției într-un mod sustenabil cu un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător.

În 2022, compania are în plan să continue investițiile, alocând aproximativ 1 milion de euro pentru creșterea calității produselor, îmbunătățirea condițiilor de muncă, dar și în procesul de digitalizare a operațiunilor.

„Pentru anul acesta, ne dorim în continuare să fim aproape de partenerii noștri și să le oferim susținerea noastră în identificarea celor mai potrivite soluții sustenabile pentru produsele lor. De altfel, printre direcțiile strategice de business pe care ni le propunem în 2022 se află reducerea impactului producției asupra mediului înconjurător, dar și creșterea procentului de digitalizare în cadrul companiei”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

Retail jobs

Industria alimentară, în topul clienților tipografiei

Din datele companiei, volumul total al producției Rottaprint în 2021 a ajuns la 126 milioane de metri liniari tipăriți. În topul industriilor care au solicitat cel mai des serviciile companiei anul trecut s-au aflat industria alimentară, în principal producția de carne, de lapte și înghețată, urmată de industria chimică și de cea farmaceutică.

Cele mai solicitate produse în 2021 de către clienții Rottaprint au fost: etichetele autoadezive, capacele de aluminiu, etichetele shrink sleeve, manșoanele de înghețată, dar și ambalajele flexibile, inclusiv folii de alimente care necesită ambalare în atmosferă modificată sau vid.

În cei 30 de ani de activitate, tipografia Rottaprint a înregistrat o creștere medie anuală a cifrei de afaceri de 22%. De la înființarea companiei în anul 1991, au fost dezvoltate aproximativ 15 produse principale și mai multe soluții pentru diferite domenii precum: alimente și băuturi răcoritoare, vinuri și băuturi alcoolice, automotive, cosmetice și îngrijire personală, detergenți și îngrijirea casei, logistică, sănătate și suplimente alimentare. Compania are sediul în Apahida, județul Cluj, deține în prezent două centre logistice în România: Brașov și Ilfov și două centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2021, Rottaprint a livrat produse în 10 țări din Europa și Asia.

Citeste si:
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac bijuterii din circuite electronice reciclate
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac bijuterii din circuite electronice reciclate
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tipografia Rottaprint a înregistrat afaceri de peste 26 milioane de euro în 2021, în creștere cu 5%