Lectură de 2 minute

02 Apr 2020 - Știri și Noutăți

Timișoreana donează 1 milion de lei și începe campania de strângere de fonduri #separațidarîmpreună

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Timișoreana donează 1.000.000 de lei către Crucea Roșie Română pentru achiziționarea de echipamente urgente și necesare pentru spitalele din România și începe campania de strângere de fonduri, #separațidarîmpreună, pentru a sprijini necesitățile sistemului medical din România în lupta împotriva Coronavirus, potrivit unui comunicat de presă.

Românii care doresc să ajute, se pot alătura inițiativei donând echivalentul a 2 euro prin SMS la numărul 8827, cu textul: DONEZ. Crucea Roșie va folosi aceste donații pentru achiziționarea de echipamente urgente și extrem de necesare spitalelor din România, acolo unde sunt tratați românii afectați de noul tip de Coronavirus.

„România și românii au nevoie unii de alții acum, mai mult ca oricând. Suntem cu toții parte din aceeași umanitate și este datoria noastră, a tuturor, să ne implicăm activ. De 300 de ani, Timișoreana face parte din viața românilor, și ne dorim să le fim alături și în aceste momente. Chiar dacă în această perioadă suntem separați, putem fi împreună. Este nevoie de sprijinul, mai mic sau mai mare, al cât mai multora dintre noi, deoarece oricine poate ajuta în demersul #separațidarîmpreună. Este o bucurie pentru noi să vedem că inițiativa a fost susținută imediat de partenerii noștri de la Crucea Roșie Română și le mulțumim tuturor partenerilor care se vor alătura în continuare”, a declarat Dragoș Constantinescu, președintele Ursus Breweries, deținătoarea mărcii Timișoreana.

Orchestra Română de Tineret, Casa de producţie muzicală HaHaHa Production sunt primii care se alătură inițiativei #separațidarîmpreună.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România, are peste 1.400 de angajați în cele trei fabrici din Buzău, Timișoara și Brașov, precum și în micro-berăria din Cluj-Napoca. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, Meantime, Asahi Super Dry și St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Timișoreana donează 1 milion de lei și începe campania de strângere de fonduri #separațidarîmpreună