Tiger Woods intră în lumea lifestyle-ului. Campionul american, după ce a rupt relația cu Nike, a semnat cu TaylorMade, un brand specializat în echipamente de golf. Ca urmare a noului său acord, Woods va avea propria marcă de îmbrăcăminte: Sun day red. Valoarea acordului dintre părți nu a fost dezvăluită, notează moda.es.
Pe 8 ianuarie, gigantul Orengon și jucătorul american de golf s-au despărțit după 27 de ani de relație și peste 500 de milioane de dolari. Acest lucru a deschis posibilitatea ca Woods să aibă propria linie vestimentară, la fel ca alte vedete sportive, precum Michael Jordan sau Megan Rapinoe.
Sun day red va produce și articole de îmbrăcăminte
Sun day red va produce articole de îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și copii. Deși data de lansare a primei colecții nu a fost anunțată, pe site-ul brandului apare mențiunea Coming May 01, ceea ce ar putea însemna că aceasta va fi lansată în luna mai.
Fanii golfului vor trebui să se obișnuiască să îl vadă pe câștigătorul a 15 turnee majore purtând un alt tricou decât cel roșu cu logo-ul Nike pe piept.
În 1996, Woods și Nike s-au întâlnit pentru prima dată pentru un contract de 40 de milioane de dolari. În același an, compania de îmbrăcăminte sportivă a lansat reclama Hello la nivel mondial, bazată pe debutul profesionist al jucătorului de golf la Greater Milwaukee Open.