Lectură de 4 minute

08 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Teilor investește 2 milioane de euro în transformarea digitală

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

Teilor, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, a implementat o experiență omnichannel în urma unor investiții totale de peste două milioane de euro. Investițiile în transformarea digitală au inclus lansarea unei noi platforme de eCommerce, teilor.ro, și implementarea unui ecosistem unic pentru clienții care fac cumpărături online și în magazin.

În plus, Teilor lansează, în premieră, pe piața românească de bijuterii, opțiunea online cumperi acum, plătești mai târziu (buy now, pay later), care permite clienților să achiziționeze produsele în rate, fără dobândă, direct de pe site.

“Suntem încântați să oferim clienților noștri experiența de achiziție ancorată în viitor, în care liniile dintre magazinele fizice și online se estompează, iar clientul se poate bucura cu adevărat de o experiență completă și complexă. Călătoria clientului devine dinamică, magazinul fizic fiind unul dintre punctele de contact în experiența de cumpărare. Lansarea noii platforme de eCommerce marchează încheierea unuia dintre cele mai importante proiecte din istoria TEILOR și începutul unei noi etape în experiența oferită consumatorilor. Suntem mândri să aducem clienților noștri aceeași platformă de website folosită de Tesla, care a reinventat procesul de cumpărare a mașinilor la nivel global. Obiectivul nostru pentru noua platformă a fost să armonizăm călătoria clientului online cu experiența premium pe care o oferim în magazinele noastre fizice,” a declarat Willy Dicu, CEO al Teilor.

Noul site se bazează pe platforma de eCommerce dezvoltată de Elastic Path, care a fost implementată de importante mărci globale, precum Tesla sau Deckers Brands, oferind o experiență și funcționalități omnichannel de nivel internațional.

Retail jobs

Noul motor de căutare avansată oferă rezultate de căutare instantanee pe măsură ce clientul tastează caracteristicile produsului în caseta de căutare, dar oferă și informații îmbunătățite despre produse pentru filtrarea avansată și transparentă.

În plus, site-ul introduce funcționalitatea „Contul meu”, care oferă clienților o serie de avantaje, precum: revizuirea istoricului achizițiilor atât offline, cât și online, iar în viitor, urmărirea comenzilor și stadiul serviciilor de reparații.

Noul site a fost deja lansat în România și Ungaria și va fi implementat în continuare în Polonia, Bulgaria și pe platforma internațională www.teilor.com până la sfârșitul lunii septembrie 2022.

Următorii pași în călătoria de transformare digitală a Teilor includ investiții în îmbunătățirea aplicației mobile și, potențial, implementarea unor tehnologii de ultimă generație, cum ar fi realitatea augmentată și inteligența artificială pentru prezentarea produselor.

Citeste si:
Anda Jurcă, TEILOR: Consumatorii de bijuterii din România apreciează stilul contemporan
Anda Jurcă, TEILOR: Consumatorii de bijuterii din România apreciează stilul contemporan

Odată cu lansarea noii platforme de eCommerce, Teilor a introdus și soluția online cumperi acum, plătești mai târziu, care permite clienților să achiziționeze produse în rate fără dobândă. Soluția online este furnizată de către compania franceză de fintech ONEY, oferind un proces de cumpărare rapid și complet digitalizat, folosind orice card de debit în rate.

Cumperi acum, plătești mai târziu este o nouă tendință de retail în America de Nord și Europa de Vest, iar Teilor este primul lanț de magazine de bijuterii din România care adoptă această soluție pentru cumpărăturile online. Aceasta permite clienților să achiziționeze bijuterii în valoare de până la 12.000 de lei în trei sau patru rate egale, plătite în două, respectiv trei luni. Compania plănuiește să introducă soluția cumperi acum, plătești mai târziu și în magazinele sale fizice din România în viitorul apropiat.

Teilor operează o rețea de 62 de magazine de bijuterii de lux, dintre care 11 sunt situate în străinătate, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Rețeaua va ajunge la 64 de magazine până la sfârșitul anului.

Pe lângă magazinele fizice, compania are cinci platforme de eCommerce - teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg and teilor.pl. Ca parte a strategiei de expansiune, până în 2024, Teilor se va concentra pe consolidarea prezenței pe piețele existente și în România. Începând cu 2025, compania va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând să deschidă între patru și șase magazine noi pe an în locații premium.

Despre TEILOR

Teilor este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux cu o tradiție de 24 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, Teilor deține 62 de magazine fizice și o prezență online puternică prin intermediul platformelor sale de eCommerce teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg. Colecțiile companiei includ bijuterii din aur, precum și bijuterii încrustate cu diamante și pietre prețioase adaptate dorințelor clienților.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Teilor investește 2 milioane de euro în transformarea digitală