În acest moment, strategia echipei are în vedere concentrarea pe regiunea Europei Centrale și de Est, aceasta reprezentând prima arie geografică în care ne dorim ca TEILOR să devină alegerea clienților pentru bijuteriile cu pietre prețioase și semiprețioase.
Willy Dicu, CEO al TEILOR
Noul magazin TEILOR este situat în Westend Shopping Center, acesta fiind centrul comercial cu cel mai mare trafic din Budapesta, precum și unul dintre cele mai importante mall-uri la nivelul regiunii Europei Centrale și de Est. În prezent, numărul angajaților TEILOR din Ungaria este de 16, dintre care patru angajați alcătuiesc personalul magazinului nou-deschis.
Magazinul din Westend Shopping Center oferă produse din colecțiile emblematice ale brandului, printre care o pereche de cercei cu diamante, cu o valoare de 51.000 de euro, și un colier de aur de 18K, cu pandantiv cu diamant, în valoare de peste 16.000 de euro.
Având în vedere contextul economic, politic și social extern, și nevoia de poziționare a brandului, TEILOR se concentrează, în această perioadă, pe consolidarea prezenței pe piețele deja existente:România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Începând cu anul 2025, TEILOR va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând deschiderea de magazine noi în locații premium.
TEILOR este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux cu o tradiție de 25 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, TEILOR deține 65 de magazine fizice și o prezență online puternică prin intermediul platformelor sale de eCommerce teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg. Colecțiile TEILOR includ bijuterii din aur, precum și bijuterii încrustate cu diamante și pietre prețioase adaptate dorințelor clienților.
H&M a dezvoltat un nou concept de magazine pentru orașele mai mici. Retailerul va deschide primul magazin de tip boutique
