Prin campania ,,Smart is the new Black'', clienții tazz pot cumpăra vouchere la prețuri reduse cu până la 80% la restaurantele preferate din aplicație. Pentru ziua reducerilor Smart, tazz a intrat în parteneriat cu peste 500 de restaurante pentru a oferi, timp de o zi, 17.000 de vouchere la prețuri avantajoase.
Voucherele din campanie, valabile și la comenzile de grup, se regăsesc în categoria Smart Friday din aplicația de mobil tazz, secțiune disponibilă doar pe 12 noiembrie pentru utilizatori, și pot fi aplicate apoi la comenzi realizate în perioada 12 noiembrie 2021 – 31 decembrie 2021. Mai mult, clienții pot achiziționa câte vouchere doresc din aplicație, însă doar până la final de zi.
Cele peste 500 de restaurante din campania Smart Friday pot fi descoperite de către utilizatorii aplicației din cele 28 de orașe în care tazz livrează: București, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Arad, Brașov, Oradea, Sibiu, Deva, Alba-Iulia, Baia Mare, Ploiești, Craiova, Brăila, Reșița, Botoșani, Pitești, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Roman, Galați, Râmnicu Vâlcea, Bacău, Târgu Jiu, Drobeta-Turnu Severin, Buzău și Slatina.
Smart Friday tazz
Printre cele mai smart reduceri de preț din campanie, se numără următoarele Smart Friday Top Deals:
-
Burger King: 80% discount - plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
-
Starbucks: 80% discount - plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
-
McDonald’s: 50% discount - plătești 50 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
Citeste si:Auchan a dat startul reducerilor de primăvară: ce produse găsești la ofertă și până când sunt disponibile
-
Auchan: 50% discount - plătești 50 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
-
BAT: (Glo) 80% discount - plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
-
Hard Rock Café: 80% discount - plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
-
Dristor Kebap: 80% discount - plătești 20 de lei pe un voucher în valoare de 100 lei
Clienții pot primi vouchere la prețuri de la 20 de lei, în baza cărora pot comanda de la restaurantul preferat preparate în valoare de 100 de lei până la finalul anului, ca parte din noua campanie tazz - Smart Friday.
Tazz by eMAG este o aplicație pentru food ordering sau orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în cateva minute, rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 între eMAG și EuCeMananc. Serviciile oferite de tazz sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro.