Lectură de 2 minute

20 Jun 2022 - Știri și Noutăți

Tazz și Radio Guerrilla lansează brandul virtual Burritos Guerrilla

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

Tazz, platforma locală de livrare rapidă, și Radio Guerrilla, unul dintre posturile de radio cele mai cunoscute din România, lansează un nou brand virtual cu specific gastronomic mexican.

Tazz, platforma locală de livrare rapidă, și Radio Guerrilla, unul dintre posturile de radio cele mai cunoscute din România, lansează un nou brand virtual cu specific gastronomic mexican.

Burritos Guerrilla marchează a șaptea lansare din Tazz Republic, programul Tazz de susținere a procesului de extindere și digitalizare a partenerilor săi, lansat în luna aprilie 2022.

Burritos Guerrilla propune un meniu versatil, conceput atât pentru iubitorii de carne, cât și pentru vegetarieni. Meniul cuprinde șapte variante de burritos, ale căror îngrediente sunt atent alese și pregătite pentru a oferi consumatorilor o experiență gastronomică autentică prin produsul nou lansat.

„Burritos Guerrilla este un proiect foarte important pentru noi. În primul rând, această lansare reprezintă extinderea programului Tazz Republic, Guerrilla Burritos devenind cel de-al șaptelea brand virtual din program și este cu atât mai special cu cât este vorba despre un parteneriat de suflet pentru noi, cu Radio Guerrilla. Este o colaborare inedită, între o platformă locală de livrare și un radio național alternativ, care reușesc să lanseze împreună propriul brand virtual în zona de food pentru clienții lor” a declarat Alin Șerban, CEO Tazz.

Totodată, Adrian Popescu, Managing Partner la Radio Guerrilla spune că este o noutate pentru postul de radio. „Este o premieră pentru noi ca un brand virtual să ne poarte numele și ne bucurăm că am reușit acest lucru alături de partenerii noștri de la Tazz. Burritos Guerrilla este un parteneriat de care suntem foarte mândri, care ne reprezintă și care sperăm să ne aducă și mai aproape de ascultătorii noștri” a declarat Adrian Popescu.

Burritos Guerrilla sunt disponibili spre comandă exclusiv în aplicația Tazz, în București, Timișoara, Cluj-Napoca și Brașov, urmând să se lanseze și în alte orașe mari din țară.

Activ în 30 de orașe din țară, Tazz a luat naștere în 2020, ca rezultat al parteneriatului încheiat în 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului.

Citeste si:
Telefoane noi în România: cât costă și cum arată gama proprie a HMD
Telefoane noi în România: cât costă și cum arată gama proprie a HMD

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tazz și Radio Guerrilla lansează brandul virtual Burritos Guerrilla