Lectură de 4 minute

14 Mai 2020 - Știri și Noutăți

Tazz by eMAG recrutează din echipa Uber Eats. Extindere cu McDonald's și alte 300 de restaurante vizate

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Tazz by eMAG face o mișcare rapidă și cooptează o parte din echipa Uber Eats în frunte cu directorul de vânzări cu scopul de a dezvolta rețeaua de restaurante locale partenere și piața din București. Uber Eats a și-a anunțat retragerea săptămâna trecută de pe mai multe piețe, inclusiv din România.

Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel și-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute.

La începutul lunii, Uber Eats a anunțat că se retrage din România începând cu 4 iunie. "După doi ani în care am desfășurat parteneriate cu restaurantele locale pentru a oferi servicii de livrare de mâncare convenabile și de încredere, am luat decizia dificilă de a sista serviciile Uber Eats în România, începând de miercuri, 3 iunie. Această hotărâre vine în continuarea strategiei noastre de a ne concentra energia și resursele în piețele de top în care Uber Eats este prezent la nivel global”, au spus reprezentanții Uber Eats.

Decizia Uber Eats de a ieși din România se bazează pe o analiză detaliată a rezultatelor de business într-o piață competitivă pentru livrarea de mâncare, mai spun reprezentanții Uber. "Fiind o companie globală, trebuie să alegem cu atenție cele mai potrivite produse pentru fiecare piață și felul în care distribuim resursele în locurile în care suntem prezenți în lume".

Tazz by eMAG recrutează din echipa Uber Eats

Aplicația de livrare Tazz by eMAG anunță un proces de extindere care vizează și cooptarea unei părți din echipa Uber Eats.

“Vrem să dezvoltăm accelerat business-ul Tazz by eMAG, astfel că îi aducem alături de noi pe cei mai buni, care au expertiza și înțelegerea mediului volatil în care operăm, pentru a ne ajuta să atingem acest obiectiv. Dorim să putem oferi în continuare clienților care comandau până acum pe Uber Eats un loc unde să găsească produsele lor favorite, atfel că așteptăm să ni se alăture cât mai multe dintre restaurantele partenere ale Uber Eats. Cererea de înrolare pe platformă a restaurantelor din București este deja foarte mare”, a spus Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG.

“Am primit cu mare bucurie propunerea Tazz by eMAG, un start-up românesc cu evoluție rapidă pe care îl urmăream și admiram deja pentru profesionalismul și dinamismul său. Sunt nerăbdător să încep un capitol nou și să continuu alături de Tazz by eMAG să ofer consultanță restaurantelor românești pentru a le susține să fie în pas cu evoluția vremurilor”, a spus Cătălin Gealapu, director de vânzări.

Cătălin Gealapu, 34 de ani, vine la Tazz by eMAG după o experiență solidă în zona de livrare de mâncare, fiind recunoscut în piață pentru parteneriatele solide pe care le-a dezvoltat cu restaurantele locale.

Citeste si:
eMAG dă cumpărături de 10.000 de lei în 12 rate cu ajutorul HeyBlu, propriul IFN
eMAG dă cumpărături de 10.000 de lei în 12 rate cu ajutorul HeyBlu, propriul IFN

Extindere cu McDonald's

Oferta Tazz by eMAG este în continuă expansiune. McDonald's se alătură astfel ofertei din București, după prezența pe platformă în Timișoara, Cluj- Napoca, Arad, Brăila, Oradea, Iași, Alba Iulia, Baia Mare, Brașov, Constanța, Deva, Ploiești, Sibiu.

Până la finalul lunii iulie, Tazz by eMAG urmărește să mai atragă încă 300 de restaurante în București.

Printre partenerii din afara restaurantelor prezente pe Tazz by eMAG se numără eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, dm (drogerie markt).

În ultima lună, pe fondul pandemiei COVID-19, comenzile la Tazz by EMAG au fost de patru ori mai mari. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 5.699 de lei.

Tazz by eMAG este platforma de livrare ultra rapidă, în 60 de minute, pentru mâncare gătită din restaurante, produse alimentare, bunuri de larg consum și produse diponibile în showroom-urile eMAG. Aplicația Tazz by eMAG poate fi descărcată atât din Google store cât și din App store, iar serviciile sunt disponibile și online pe www.tazz.ro.

Compania a luat o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi și a implementat opțiuni de livrare care limitează interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează produsele. Utilizatorii pot opta pentru „Livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la ușă sau într-un loc specific menționat de client în aplicație, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea comenzii.

Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel și-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute. Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. Serviciile oferite de Tazz by eMAG sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tazz by eMAG recrutează din echipa Uber Eats. Extindere cu McDonald's și alte 300 de restaurante vizate