Directorul general al H&M, Helena Helmersson, a recunoscut problema, declarând că „întotdeauna este nevoie de îmbunătățiri".Ea a adăugat că retailerul de modă ia măsuri active pentru a se asigura că " ceea ce cumpără clienții, vor dori să păstreze", de exemplu, îmbunătățind ghidurile de mărimi pentru aceștia, notează retailgazette.com.
Helmersson a afirmat că lanțul a avut "returnări mai mici decât alte magazine".
Comentariile directorului general au fost făcute în contextul în care clienții au apelat la rețelele de socializare pentru a se plânge de vestea că H&M intenționează să introducă noi taxe pentru retururile online efectuate în magazin.
Retailerul a revenit rapid asupra deciziei sale, susținând că informațiile de pe site-ul său au fost "inexacte".
În prezent, H&M percepe taxe pentru retururile online efectuate prin poștă de la un client care nu este membru H&M.
Șeful departamentului de relații cu investitorii, Joseph Ahlberg, a declarat miercuri că retailerul a introdus această taxă "pentru a le reaminti consumatorilor să fie atenți la efectuarea retururilor din cauza impactului asupra climei".
H&M a înregistrat miercuri o creștere mai mare decât se aștepta a profitului trimestrial, în ciuda faptului că vânzările au rămas în mare parte stabile.
Zalando strânge cureaua. Cât de mult au scăzut vânzările și ce strategie va adopta retailerul

Profitul operațional a crescut vertiginos la 353 de milioane de lire sterline, de la 67 de milioane de lire sterline, în cele trei luni până la 31 august, datorită faptului că programul său de reducere a costurilor a dat roade.