Lectură de 3 minute

20 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Târg de cafea și ceai  la Auchan: peste 300 de articole în magazine și online

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a zecea ediție a Târgului de cafea și ceai, până pe 8 februarie. Oferta de anul acesta include peste 300 de articole, printre care numeroase sortimente și arome noi.

Vor exista și o mulțime de premii puse la dispoziție de Auchan, de la aparate de cafea și până la vouchere de cumpărături.

În zona special marcată, consumatorii vor putea găsi peste 200 de articole din toate tipurile de cafea – măcinată, boabe, capsule și instant, dar și produse exclusive și mărci naționale, precum și o varietate de ceaiuri. Gamele Legal, Evolet, Foodness și Tet se vor număra printre noutățile din acest an care reprezintă anul acesta 25% din gamă.

În ultima perioadă, s-a înregistrat o creștere de aproximativ 30% a preferinței consumatorilor pentru capsulele de cafea, fapt datorat și timpului mai mare petrecut acasă, iar cei care trec pragul Târgului de Cafea și de Ceai Auchan vor putea alege din peste 60 de sortimente din această categorie. Totodată, și cafeaua boabe rămâne în tendințe, cu o creștere de 15% pe acest segment. În ceea ce privește cantitățile cel mai des achiziționate, pe segmentul de cafea boabe, cea mai mare pondere în vânzare o înregistrează pachetele de 1 kg (60%) și cele de 500 grame (30%).

Retail jobs

Cresc vânzările de cafea cu aromă

Un alt sortiment popular este reprezentat de cafeaua cu arome, care a înregistrat o creștere de peste 40% față de anul trecut.

Potrivit companiei, mărcile internaționale de cafea se mențin în continuare în topul preferințelor consumatorilor, însă retailerul remarcă și o creștere semnificativă în volumul de produse marcă proprie comercializate, de peste 20%. Cea mai mare creștere a produselor marcă proprie a fost generată, în 2021, de segmentul de capsule (+72% creștere cantitativă). În cadrul târgului din acest an, peste 12% din gamă este reprezentată de articole marcă proprie.

În ceea ce privește gama de ceai, aceasta cuprinde atât articole tradiționale, cât și o serie de produse speciale precum ceaiuri funcționale, eco și capsule de ceai.

De asemenea, românii optează din ce în ce mai des și pentru produse bio, alegând cu precădere produsele premium din această categorie, care a crescut atât ca volum, cât și ca valoare, cu peste 7% în 2021 comparativ cu 2020. De altfel, din oferta totală prezentă la târg, aproximativ 8% dintre produse sunt bio și ecologice.

Citeste si:
Analiză: 80% dintre magazinele online din România sunt vulnerabile la atacuri de tip phishing
Analiză: 80% dintre magazinele online din România sunt vulnerabile la atacuri de tip phishing

Cu ocazia târgului, Auchan a pregătit și o campanie educativă ce va rula în magazine. Clienții vor putea afla de la un barista ce reprezintă notele de gust prezentate pe fiecare ambalaj de cafea, de la intensitate și gradul de prăjire, până la notele florale și cum pot alege cafeaua în funcție de modalitatea de preparare de acasă, dar și idei de rețete.

Auchan România are în portofoliu peste 170 de magazine, cuprinzând atât formatul de hipermarket, supermarket, magazine de ultraproximitate, cât și magazinul online auchan.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Târg de cafea și ceai  la Auchan: peste 300 de articole în magazine și online