Carrefour Brasil a decis la sfârșitul anului trecut să închidă 123 de magazine, iar 104 închideri au fost finalizate până la sfârșitul lunii ianuarie, a declarat luni jurnaliștilor directorul financiar Eric Alencar, precizând că anularea contabilă a acestor magazine a fost făcută integral în trimestrul al patrulea, notează ESM.com.
Compania, ramura braziliană a gigantului francez de retail Carrefour, cu peste 1.000 de magazine, a raportat un profit net ajustat, care exclude efectele închiderilor, de 520 de milioane de reali în ultimul trimestru din 2023.
Vânzările nete au scăzut cu 0,3% față de anul precedent, la 28,1 miliarde de reali (5,26 miliarde de euro).
Atacadao, un brand cash and carry care generează aproximativ 70% din vânzările Carrefour Brasil, a înregistrat în trimestrul al patrulea vânzări în creștere cu 3,2% față de anul precedent, iar marja EBITDA a crescut cu 0,9 puncte procentuale.