Lectură de un minut

06 Mar 2023 - Știri și Noutăți

Studiu: Un milion de români, pe zi, în mall: cine ocupă primul loc în topul vizitatorilor

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Românii fac peste 32 milioane de vizite la mall în fiecare lună (aproximativ un milion pe zi), dintre care aproape 30% sunt din București, potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, companie care oferă servicii de indoor advertising la nivel național.  În București, generația Millennials este prima în top vizitatori, cu 54% din totalul de vizite. Atât la nivel de țară, cât și în Capitală, femeile reprezintă 57% din numărul vizitelor.  


 

Sursa foto: Brand Management

În anii 1980, la nivel global, oamenii își făceau cumpărăturile la mall în proporție de peste 50%. Cu trecerea anilor, centrele comerciale au devenit un simbol al consumerismului, principalele locuri din care comunitățile urbane se aprovizionau.

În 2020, odată cu pandemia, consumatorii au învățat să se adapteze la shopping-ul online și chiar să grăbească procesul deja început al digitalizării. S-a crezut, pentru un moment, că epoca mall-urilor a apus, dar nu este așa. Studiile arată că centrele comerciale moderne s-au adaptat noilor nevoi ale consumatorilor.

Cele mai multe vizite, atât la nivel național, cât și în Capitală, sunt făcute de către femei, care merg la mall în procent de 57%, spre deosebire de bărbați, care vizitează centrele comerciale în procent de numai 43%.

Dintre aceștia, cel mai activ segment de vârstă este generația Millennials (cei născuți între 1981-1996). Consumatorii cu vârsta cuprinsă între 26 și 45 de ani reprezintă 53% din totalul de vizite, în timp ce Generațiile Z (18-25 ani) și X (45-55 de ani) constituie fiecare câte 23%.

Brand Management a fost fondată în 2004 și este o companie care oferă servicii de indoor advertising la nivel național. Cu aproape 20 de ani de experiență în implementarea de campanii publicitare, în centre comerciale și de business, Brand Management a dezvoltat operațiuni de indoor advertising atât în România, cât și în Bulgaria și Cehia, pentru companii din domenii precum tehnologie și telecomunicații, modă și bijuterii, financiar-bancar, FMCG.

Citeste si:
Rocadă în retail: românii au devenit vânători de promoții și au renunțat la anumite produse alimentare în ultimul an
Rocadă în retail: românii au devenit vânători de promoții și au renunțat la anumite produse alimentare în ultimul an
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Studiu: Un milion de români, pe zi, în mall: cine ocupă primul loc în topul vizitatorilor