În anii 1980, la nivel global, oamenii își făceau cumpărăturile la mall în proporție de peste 50%. Cu trecerea anilor, centrele comerciale au devenit un simbol al consumerismului, principalele locuri din care comunitățile urbane se aprovizionau.
În 2020, odată cu pandemia, consumatorii au învățat să se adapteze la shopping-ul online și chiar să grăbească procesul deja început al digitalizării. S-a crezut, pentru un moment, că epoca mall-urilor a apus, dar nu este așa. Studiile arată că centrele comerciale moderne s-au adaptat noilor nevoi ale consumatorilor.
Cele mai multe vizite, atât la nivel național, cât și în Capitală, sunt făcute de către femei, care merg la mall în procent de 57%, spre deosebire de bărbați, care vizitează centrele comerciale în procent de numai 43%.
Dintre aceștia, cel mai activ segment de vârstă este generația Millennials (cei născuți între 1981-1996). Consumatorii cu vârsta cuprinsă între 26 și 45 de ani reprezintă 53% din totalul de vizite, în timp ce Generațiile Z (18-25 ani) și X (45-55 de ani) constituie fiecare câte 23%.
Brand Management a fost fondată în 2004 și este o companie care oferă servicii de indoor advertising la nivel național. Cu aproape 20 de ani de experiență în implementarea de campanii publicitare, în centre comerciale și de business, Brand Management a dezvoltat operațiuni de indoor advertising atât în România, cât și în Bulgaria și Cehia, pentru companii din domenii precum tehnologie și telecomunicații, modă și bijuterii, financiar-bancar, FMCG.
Tehnologii moderne de reciclare: Promenada Mall găzduiește cea de-a șasea ediție a Green Tech & Film Festival
