Lectură de 2 minute

08 Mar 2023 - Știri și Noutăți

Studiu Sissi: Ce cadouri nu își doresc femeile de 1 și 8 martie

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Femeile din mediul urban din România afirmă, cu ocazia sărbătorilor de 1 și 8 martie pe care le consideră importante, că preferă să-și aleagă cadoul. Astfel, peste jumătate (54%) dintre participantele la un studiu realizat în comunitatea brandului Sissi, deținut de Caroli Foods Group, spun că simt nevoia de 1-8 Martie să își cumpere singure un cadou.

Sursa foto: Pixabay.com

Pentru 66% dintre participantele la studiu, sărbătorile de 1 și 8 martie sunt în topul ocaziilor în care este apreciat rolul femeilor în familie și comunitate, după Crăciun (72%). Alte sărbători cu ocazia cărora se simt înconjurate de o atenție specială, precum Dragobetele și Valentine’s Day, sunt menționate ultimele în acest top.

În egală măsură, 81% dintre participantele la studiu consideră important să primească cadouri de Mărțișor sau de Ziua Internațională a Femeii, ca o recunoaștere a semnificației și rolului lor. Doar 11% consideră puțin sau deloc importante asemenea gesturi și la doar 7% le sunt indiferente.

Studiul Sissi relevă și tendința femeilor de a opta pentru variante practice, care le oferă libertatea de a alege singure cadoul preferat. Astfel, 33% dintre respondente preferă să primească o sumă de bani sau un voucher pe care să le folosească cum doresc, iar 28% dintre ele le-ar plăcea să primească un cadou durabil, ca de exemplu un parfum sau o bijuterie, de care să se poată bucura timp mai îndelungat.

Mărțișorul, perceput ca un simbol al energiei primăverii - cu diferitele sale reprezentări- broșe, flori, brățări cu șnur roșu etc. – rămâne și el în topul preferințelor femeilor chestionate, cu 24% din opțiuni.

Ce nu își doresc femeile de 1 și 8 martie

Pe de altă parte, printre cadourile nedorite se regăsesc obiectele decorative pentru casă și ustensile de bucătărie sau de grădinărit. Din aceeași categorie face parte și lenjeria intimă.

Studiul realizat în februarie 2023 a fost efectuat pe un eșantion de 1280 de femei din Comunitatea Sissi, cu vârste de peste 18 ani, din mediul urban.
Comunitatea Sissi este predominant urbană și tânără, fiind formată în proporție de 83% din femei ce provin din mediul urban și au vârste cuprinse între 26-45 ani în proporție de 70%.

Caroli Foods Group a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci mărci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică în Pitești și dispune de importante facilități logistice în toată țara, o flotă considerabilă și o rețea extinsă de distribuție. Sissi este gama de șuncă cu o textură foarte fină, sub această marcă fiind dezvoltate sortimente variate fiert-afumate și crud-uscate la vrac, în vid și feliat, din carne de porc, pui sau curcan.

Citeste si:
Profi a deschis 87 de magazine noi în 2023: ce cifră de afaceri a înregistrat retailerul
Profi a deschis 87 de magazine noi în 2023: ce cifră de afaceri a înregistrat retailerul

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Studiu Sissi: Ce cadouri nu își doresc femeile de 1 și 8 martie