Lectură de 3 minute

16 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Studiu Limitless: cum se schimbă comportamentul de consum al românilor

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Comportamentul de consum tot mai impredictibil, dorința de a vinde rapid la costuri mici și existența unui număr mare de advertiseri în România sunt principalele concluzii despre piața de advertising din România prezentate de Limitless în cadrul WebSummit Lisabona.

Sursa foto: unsplash.com

De asemenea, testarea constantă a publicului țintă pe canale diferite de promovare, folosirea a tot mai multor automatizări pentru targetare precisă și vânzări mai mari sunt alte tendințe reprezentantive pentru piața locală, unde industria de ecommerce este la fel de competitivă ca cea din Occident, potrivit Limitless Agency.

Principala lecție pentru noi este că pentru a avea succes în marketingul online, în special în ecommerce, trebuie să folosești date interne și să-ți analizezi afacerea, cifrele și produsele pentru a vedea ce funcționează cu adevărat, nu ce crezi că funcționează. După ce ai datele trebuie să promovezi acele produse în timp real folosind tehnologia deoarece în prezent este mult mai greu să prezici comportamentul consumatorilor. Considerăm că în viitor mediul digital românesc va fi impactat de inteligența artificială și noi tehnologii, marketingul online fiind tot mai automatizat, iar promovarea să fie făcută cu ajutorul datelor, care vor fi din ce în ce mai complexe.

Daniel Ene, Chief Marketing Officer & Partner Limitless Agency

Potrivit acestuia, principala provocare pe piața de publicitate din România este numărul tot mai mare de advertiseri care influențează creșterea continuă a CPC (cost per click) din campaniile Google Ads, Facebook Ads. Astfel, pentru a se diferenția pe piață și pentru a asigura creșterea vânzărilor prin optimizarea bugetelor de publicitate ale clienților, Limitless Agency include în campaniile de promovare produsele HERO, care sunt cele mai atractive pentru consumatori și respectiv validate de piață, pentru a crește numărul total de vânzări și venituri. În același timp, compania folosește tehnologii moderne și instrumente de analiză aprofundată a datelor despre consumatori.

De asemenea, Limitless folosește tehnologia Huawei Ads pentru a viza un public mai larg la costuri mai bune.

“Mobile-ul reprezintă deja 95% din rata de engagement pentru cumpărăturile online. Mulți încă mai cred că mobile-ul este viitorul când mobile-ul este aici de mulți ani. Trebuie să ne gândim la mijloacele folosite în prezent și să găsim noi modalități creative de a crea reclame pentru aceste platforme și, de asemenea, să testăm publicul, mesajele și așa mai departe”, a adăugat Ene.

WebSummit, desfășurat anul acesta la Lisabona, Portugalia, în perioada 1-4 noiembrie, este cel mai mare eveniment de soluții tech, adunând peste 71.000 participanți din 160 de țări, peste 1.000 de speakeri, peste 2.500 de startup-uri, peste 2.000 de agenții media și peste 1.000 de investitori.

Citeste si:
Românii, din ce în ce mai interesați de telefoane la mâna a doua. Cifrele înregistrate de CreditAmanet
Românii, din ce în ce mai interesați de telefoane la mâna a doua. Cifrele înregistrate de CreditAmanet

Limitless Agency este una dintre cele mai mari agenții de marketing online din România, oferind soluții complete de promovare digital, Pay-Per-Click (PPC), Google Ads, Facebook Ads, SEO, Automatizări pentru Shopping și analiză de date, folosind tehnologii avansate pentru analizarea comportamentului consumatorilor și pentru promovare precisă cu scopul de a crește vânzările și vizibilitatea brandurilor. Având o echipă de peste 100 de experți în promovare digitală, Limitless realizează campanii de impact în mediul digital pentru companii din industriile fashion, home&deco, IT&C, pharma, bricolaj și altele.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Studiu Limitless: cum se schimbă comportamentul de consum al românilor