Lectură de 2 minute

05 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Studiu: 8 din 10 români declară că folosesc produse cosmetice cu SPF doar pe perioada verii

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Chiar dacă românii stau în medie pe zi 3h30min afară, doar 37% se dau cu cremă aproximativ în fiecare zi când ies din casă, iar 63% se dau doar atunci când merg la plajă, potrivit unui studiu Reveal Marketing Research. Mai mult de atât, 8 din 10 români declară ca folosesc produse cu SPf doar vara. 

Expunerea îndelungată în fața razelor dăunătoare nu conduce doar la arsuri solare sau insolație, ci poate cauza în timp și cancerul de piele. Astfel, Organizația Mondială a Sănătății ne reamintește cât de importantă este protecția solară în fiecare an și ne recomandă măsuri prin care să ne ajute să ne ferim pe toată durata unui an, cu precădere folosirea protecței solare de tipul SPF.

Deşi consumatorii susțin că au auzit de SPF și cunosc importanța utilizării unei protecții solare SPF (53%), doar 17% înțeleg semnificația corectă. De fapt, un mai mult de jumătate nu înțeleg termenii folosiți pentru protecțiile solare precum SPF sau au o înțelegere eronată.

Ce ar trebui să comunice brandurile?

Utilizarea zilnică a protecției solare în România se află într-un stadiu incipient și poate fi atribuită unei conștientizări scăzute a consumatorilor. Prin urmare, chiar dacă românii folosesc protecție solară, cel mai probabil nu folosesc suficient, atât în ​​ceea ce privește frecvența de aplicare, cât și cantitatea de produs, pentru a obține o protecție solară adecvată.

Este importantă comunicarea cu privire la utilizarea și reaplicarea produselor de îngrijire solară. Brandurile pot lansa campanii de informare referitoare la potențialele efecte secundare ale expunerii la UV. Statistici și fapte științifice pot fi utilizate în afișajele de vânzare și pe pachetele de produse pentru a atrage atenția consumatorilor și pentru a transmite mesajul în mod eficient.

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Metoda de colectare pentru studiu este CAWI (computer assisted web interview).

Datele au fost colectate:

Citeste si:
Studiu Waterdrop: Este apa de la robinet o sursă sigură de hidratare?
Studiu Waterdrop: Este apa de la robinet o sursă sigură de hidratare?
  • pe un eșantion reprezentativ national (urban și rural), 1005 interviuri + marja de eroare care este de +/-3%. Nivel de încredere: 95%.

  • Perioada de colectare: 26.07-03.08.2021

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Studiu: 8 din 10 români declară că folosesc produse cosmetice cu SPF doar pe perioada verii