Lectură de 3 minute

27 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Noutăți de la Nestle. Care sunt cele mai recente sortimente Maggi 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Pentru că gusturile se schimbă încontinuu, iar Nestlé ține pasul cu toate aceste schimbări, în ultima perioadă au fost lansate mai multe noutăți, precum MAGGI Supă Cremă de Ciuperci și MAGGI Supă Cremă de Roșii, iar în segmentul de amestecuri de condimente MAGGI Idea Zilei avem două noi produse pentru rețete cu sosuri albe, și anume, MAGGI IDEEA ZILEI Pui sos cremos cu ierburi și MAGGI IDEEA ZILEI Pui sos cremos cu usturoi. 

 

Sursa foto: unsplash

În prezent, produsele MAGGI sunt disponibile în următoarele segmente: bază pentru mâncăruri (MAGGI Secretul Gustului și MAGGI Borș), cuburi (MAGGI cuburi și bază lichidă), tăieței sau fidea (MAGGI Fidelicios, MAGGI Magic Asia), amestecuri de condimente (MAGGI Ideea zilei sosuri pentru Paste și Carne) și supe (MAGGI Supe clare și creme).

Tot în zona inovației și a alinierii cu tendințele moderne, Nestlé Romania adresează tot mai bine segmentul românilor care vor să urmeze o alimentație mai sustenabilă și să reducă consumul de carne de carne și produse animale. Conform unei analize de piață și tendințe făcută în 2021 în cadrul proiectului european Smart Protein, 40% dintre români se declarau flexitarieni, ceea ce înseamnă că încearcă să mai reducă consumul de carne și să mănânce mai multe alimente pe bază de proteine vegetale.

Pentru ei, dar și pentru vegetarieni și vegani, precum și cei care încearcă să aibă grijă de mediu începând chiar cu ceea ce pun în farfurie, Nestlé Romania a lansat în martie GARDEN GOURMET Sensational Burger și GARDEN GOURMET Nuggets, produse pe bază de ingrediente și, mai ales, proteine de origine vegetală (plant based), disponibile pentru început în magazinele Kaufland, Mega Image și Carrefour.

Aproximativ 4 din 10 consumatori și-au exprimat intenția fermă de a consuma produse de origine vegetală în viitor, și mai mult de o treime, majoritatea femei, își exprimă dorința de a crește consumul de alimente pe bază de plante.

Jumătate dintre români consumă supe și ciorbe de cel puțin 4 ori pe săptămână, frecvența consumului de supe și ciorbe este mai mare în rândul familiilor cu copii, conform studiilor realizate de Nestlé și agenția de research Masmi la începutul acestui an.

7 din 10 români gătesc supele și ciorbele acasă, de la zero, pe când 26% folosesc adesea cuburi de condimente pentru baza de supă. 38% consumă câteodată supe instant sau la plic, 12% fiind cei care consumă acest tip de supe mai frecvent, arată cel mai recent sondaj derulat de Nestle.

Toți acești împătimiți ai gătitului, și mai ales gospodinele românce, pot alege dintre cele 60 de produse sub brandul MAGGI, deținut de Nestlé, și care este prezent în țara noastră încă din 1993.

Citeste si:
Nestlé și Danone vor încetini creșterea prețurilor după ani de scumpiri puternice
Nestlé și Danone vor încetini creșterea prețurilor după ani de scumpiri puternice

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Noutăți de la Nestle. Care sunt cele mai recente sortimente Maggi