Lectură de 4 minute

29 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Start-up-ul Waterdrop a vândut peste 4.000 de produse în România. Cifra de afaceri a crescut cu 200% la nivel de grup 

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Waterdrop CEE, start-up-ul cu microdrink-uri, prezent pe patru piețe, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 200%, însumând un total de 2,8 milioane de euro. Lansat în toamna anului trecut și în România, Waterdrop a debutat cu aproape 4.000 de produse vândute local în ultimul trimestru din 2021.  

„Putem spune că am avut un an prosper pe plan financiar, în pofida măsurilor neașteptate și a circumstanțelor în schimbare, întrucât am reușit să ne îndeplinim obiectivele și să obținem un profit de 20%. Ne-am majorat cifra de afaceri totală la 2.8 milioane de euro pe piețele din Cehia, Slovacia, Polonia și România, înregistrând cea mai mare creștere de la lansare, cu până la 200% față de 2020. La această evoluție au contribuit cu siguranță și deschiderea primului magazin fizic din Cehia, în New Brno, dar și extinderea portofoliului existent cu alte linii de produse, precum biberoane, gama Microtea și alte ediții limitate care s-au bucurat de aprecierea clienților. Cehia rămâne țara cu cea mai mare cotă de piață, însă pentru 2022 prevedem creșteri majore în toate celelalte piețe, inclusiv în România”, a declarat Kateřina Navrátilová, CEO Waterdrop CEE.

Waterdrop CEE a fost înființată la Brno, în 2018, cu sediului central din Viena. Compania s-a extins în Slovacia, Polonia, România și cel mai recent, Ungaria.

Volumul vânzărilor s-a dublat în Cehia și Slovacia, iar în piața poloneză s-a triplat. Valoarea medie de achiziție stabilă este de 45 de euro în toate țările din CEE unde start-up-ul activează. Numărul de unități vândute a urcat la peste 3 milioane de capsule anul trecut.

Retail jobs

Peste 2.100 de comenzi în România

Deși operează în România de numai de câteva luni, Waterdrop a obținut rezultate care au întrunit așteptările companiei, demonstrând nevoia în creștere a consumatorilor pentru produse sustenabile, dar și pentru alternative la băuturile carbogazoase sau cu un conținut ridicat de zahăr, și implicit nevoia unui astfel de produs în piața locală.

„O parte importantă a identității Waterdrop este programul de loialitate Waterdrop Club, o comunitate formată din clienții fideli și fanii brandului care este în ​​continuă creștere de la un an la altul, reunind în prezent peste 40.000 de consumatori din spațiul CEE. Momentan, cel mai puternic club este cel din Cehia, însă și comunitatea din România a avut o evoluție dinamică - peste 2.800 de consumatori s-au alăturat de la momentul lansării, a precizat Kateřina Navrátilová.

Creșterea bazei de clienți cu 60%

În ultimul trimestru al anului 2021, compania a atins un volum al vânzărilor de aproape 4.000 de produse din gamele Microdrink și Microtea, înregistrând un total de peste 2.100 de comenzi. Planurile companiei pentru România de anul acesta se axează pe educarea pieței privind importanța unui stil de viață sănătos, dar și pe consolidarea bazei actuale de clienți și majorarea ei cu 60%.

Waterdrop a vândut peste 60.000 de sticle și pahare termice. Ca urmare a extinderii lanțului de distribuție prin magazinele fizice proprii din ultimele 6 luni, cele mai recente fiind în Praga și Brno, Waterdrop a colectat peste 80.000 de pachete goale în programul de reciclare.

Citeste si:
Vânzările Brico Dépôt România au crescut cu 14% în primele 3 luni din an
Vânzările Brico Dépôt România au crescut cu 14% în primele 3 luni din an

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.

Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei. Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Start-up-ul Waterdrop a vândut peste 4.000 de produse în România. Cifra de afaceri a crescut cu 200% la nivel de grup