Lectură de un minut

02 Feb 2024 - Știri și Noutăți

Start-up-ul grecesc Keyvoto, care vrea să fie ”Facebook-ul” retailerilor, intră în România

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Keyvoto, start-up cu sediul în Grecia, care colaborează deja sute de clienți, printre care Nestle, Unilever, P&G, Carrefour, Delhaize și nu numai, își extinde operațiunile în România.

Sursa foto: Keyvoto

Prin Keyvoto, atât retailerii, cât și furnizorii reduc nevoile de comunicare, precum și procedurile consumatoare de timp care implică schimbul
de foi de calcul/XML/CSV-uri pentru achiziționarea de informații despre produse
.

Keyvoto folosește instrumente AI premiate care îmbunătățesc prezentarea produselor și a activitătilor promoționale. În plus, Keyvoto oferă acces și la activarea Market Insights, astfel încât jucătorii din industrie să poată monitoriza concurența și să-și analizeze performanța.

În medie, companiile partenere Keyvoto salvează 60% din timpul petrecut în relația cu colaboratori sau în actualizarea datelor vreunui produs.

Ținând cont de companiile care au folosit până acum platforma, Unilever, Coca-Cola, Nestle, P&G, Keyvoto intenționează să se extindă în piața din Europa. Expansiunea include România, Polonia, Cehia, Olanda, Marea Britanie, Italia, Danemarca și Austria.

Pe lângă parteneriatul cu retaileri, Keyvoto vrea să dezvolte relații și cu companii de software sau agenții de digital marketing.

PXM este o platformă SaaS (Software as a Service) care permite furnizorilor și comercianților cu amănuntul să stocheze, să întrețină și să distribuie informații despre produs (imagini, specificații detaliate, coduri de bare etc.). Industria PXM crește extrem de rapid și este evaluată în prezent la 12 miliarde USD cu o rată anuală de creștere de peste 20%. Până în 2030, este de așteptat să atingă o valoare de 70 de miliarde de dolari.

Citeste si:
AQUILA finalizează preluarea Parmafood
AQUILA finalizează preluarea Parmafood

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Start-up-ul grecesc Keyvoto, care vrea să fie ”Facebook-ul” retailerilor, intră în România