Lectură de 2 minute

22 Mar 2022 - Știri și Noutăți

Star Stone și-a bugetat investiții de 1,1 milioane de euro anul acesta și mizează pe o creștere de peste 20% a afacerii

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Star Stone, producător român de pavaje destinate sectorului rezidențial, estimează, pentru 2022, o creștere de peste 20% a vânzărilor, la aproape 7 milioane de euro și a bugetat investiții de 1,1 milioane de euro.

Creșterea estimată anul acesta ia în calcul o dezvoltare organică a companiei, diversificarea portofoliului de produse, îmbunătățiri aduse produselor comercializate deja, extinderea internațională, dar și o prezență mai activă pe piața din România.

Compania a înregistrat anul trecut afaceri de peste 5,5 milioane de euro, mai mari cu peste 25% față de anul anterior, cea mai mare creștere raportându-se la accesoriile pentru gard, la piatra decorativă și la cel mai nou produs lansat: bolțarii Traverstone Block și care, deși pus pe piață la finalul anului trecut, a reușit să genereze 6% din cifra de afaceri a companiei.

Star Stone se extinde pe plan local și în Europa

Planul de investiții Star Stone pentru 2022 ia în calcul un buget de 1,1 milioane de euro și vizează extinderea pe plan local, dar și în Europa.

Retail jobs

„În primul trimestru, vom finaliza investițiile începute în 2021, și anume: vom pune în funcțiune o linie nouă de producție deservită de o stație de betoane de ultimă generație, cu sistem de dozare a culorilor inclus, vom investi în lansarea de noi produse, urmând ca din a doua jumătate a anului să direcționăm investițiile pentru creșterea capacităților de producție, să mărim spațiile de depozitare, să îmbunătățim procesele de logistică și vom adăuga în portofoliu game noi de produse, pe segmentul de prelucrare a metalelor, complementare produselor de bază”, a declarat Cristian Pop, directorul companiei.

Compania va continua dezvoltarea și extinderea rețelei de distribuție din România care, în momentul de față, numără aproximativ 300 de distribuitori și selleri, printre care rețelele Dedeman și Hornbach.

Prezentă pe piața din România încă din 2008, Star Stone a intrat în 2019 și pe piața din Ungaria, iar în 2020 și în Belgia, cele două piețe externe generând anul trecut 10% din cifra de afaceri a companiei (Ungaria 8% și Belgia 2%).

Compania urmărește pentru anul în curs consolidarea și dezvoltarea rețelei de distribuție din Ungaria și extinderea în trei noi țări, punând bazele rețelei de distribuție în Austria, Slovacia și Cehia.

Citeste si:
Grupul Knauf va investi în România peste 200 milioane de euro, cea mai mare investiție de pe piața locală de construcții din ultimii 5 ani
Grupul Knauf va investi în România peste 200 milioane de euro, cea mai mare investiție de pe piața locală de construcții din ultimii 5 ani

Star Stone este un producător român de pavaje pentru sectorul rezidențial. Prezentă pe piața din România încă din 2008, compania Star Stone a intrat în 2019 și pe piața din Ungaria, iar în 2020 și în Belgia, unde comercializează, printr-o rețea de distribuție, dale de pavaj, bolțari, piatră decorativă, accesorii de gard, borduri de piscină etc. La nivel național, compania dispune de o rețea de peste 300 de distribuitori și rețelele DIY Dedeman și Hornbach.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Star Stone și-a bugetat investiții de 1,1 milioane de euro anul acesta și mizează pe o creștere de peste 20% a afacerii