De-a lungul timpului, in baza unor parteneriate pe termen lung, incheiate cu organizatii non-guvernamentale, au fost facute donatii care au pus bazele unor programe adresate persoanelor provenind din medii defavorizate.
- KFC Romania a initiat proiectul „Bucket de bine” in parteneriat cu SOS Satele Copiilor din dorinta de a sprijni si mai mult comunitatea locala. Campania a demarat in anul 2014, iar din 2015 si pana in prezent, lantul de restaurante KFC a reusit sa sustina cu peste 200.000 de euro doua familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activitatilor de zi cu zi.
- In 2018, au fost directionati peste 70.000 de euro pentru sustinerea celor doua case ‚adoptate’ de KFC din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor, in care locuiesc noua copii impreuna cu mamele sociale si care beneficiaza,
- In cadrul unei campanii de donatii, din toate restaurantele KFC au fost oferiti, in 2018, peste 50.000 de euro asociatiei ASCHFR care isi propune sa dezvolte programe cu si pentru copiii si tinerii cu dizabilitati fizice si/sau asociate si familiile acestora, in vederea facilitarii incluziunii sociale.
- Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au inceput, din februarie 2017, o colaborare cu organizatia non-profit HOSPICE Casa Sperantei care face eforturi pentru a schimba in bine vietile celor care traiesc cu o boala incurabila. In fiecare luna, o donatie de aproximativ 2.000 de euro merge catre organizatia HOSPICE Casa Sperantei.
- Din al doilea an de activitate pe piata locala, Taco Bell s-a implicat in sustinerea Asociatiei Little People care are ca scop sustinerea emotionala a copiilor bolnavi de cancer din Romania si Republica Moldova, prin amplasarea unor urne speciale, de donatie, in restaurantele Taco Bell. Cu ajutorul clientilor, au fost donati, in 2018, peste 1.000 de euro catre organizatie, bani investiti in programele de suport psihosocial pentru copii si adolescenti, din 10 sectii oncopediatrice.