Lectură de 2 minute

12 Feb 2019 - Știri și Noutăți

Sphera Franchise Group a investit peste 337.000 de euro în proiecte de responsabilitate socială, în 2018

Abonează-te pe  

Cu o traditie de peste 10 ani de proiecte adresate comunitatii, Sphera Franchise Group a integrat responsabilitatea sociala la nivel de business, investind in domenii cheie precum educatia, sanatatea si in diverse activitati de voluntariat. Astfel, in 2018, compania a sustinut mai multe proiecte, cu o investitie totala de peste 337.000 de euro.

De-a lungul timpului, in baza unor parteneriate pe termen lung, incheiate cu organizatii non-guvernamentale, au fost facute donatii care au pus bazele unor programe adresate persoanelor provenind din medii defavorizate.

Avem responsabilitatea de a contribui la binele societatii si ne-am luat angajamentul de a investi in domenii cheie precum educatia si sanatatea. Ne implicam in activitati de sprijin social de peste zece ani si, odata cu cresterea si profitabilitatea sustinute, urmarim o consolidare si mai mare a angajamentului nostru in sfera responsabilitatii sociale. Este o promisiune pe care o facem consumatorilor nostri si comunitatii in care ne desfasuram activitatea, dar si o responsabilitate, din partea unei companii mature care a inteles nevoia de a sustine persoanele ce provin din medii defavorizate”, declara Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group.
La nivel de grup, toate brandurile Sphera Franchise Group - KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell au, in prezent, parteneriate active cu asociatii non-guvernamentale, alaturi de care desfasoara importante proiecte sociale.
  • KFC Romania a initiat proiectul „Bucket de bine” in parteneriat cu SOS Satele Copiilor din dorinta de a sprijni si mai mult comunitatea locala. Campania a demarat in anul 2014, iar din 2015 si pana in prezent, lantul de restaurante KFC a reusit sa sustina cu peste 200.000 de euro doua familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activitatilor de zi cu zi.
  • In 2018, au fost directionati peste 70.000 de euro pentru sustinerea celor doua case ‚adoptate’ de KFC din cadrul organizatiei SOS Satele Copiilor, in care locuiesc noua copii impreuna cu mamele sociale si care beneficiaza,
  • In cadrul unei campanii de donatii, din toate restaurantele KFC au fost oferiti, in 2018, peste 50.000 de euro asociatiei ASCHFR care isi propune sa dezvolte programe cu si pentru copiii si tinerii cu dizabilitati fizice si/sau asociate si familiile acestora, in vederea facilitarii incluziunii sociale.
  • Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au inceput, din februarie 2017, o colaborare cu organizatia non-profit HOSPICE Casa Sperantei care face eforturi pentru a schimba in bine vietile celor care traiesc cu o boala incurabila. In fiecare luna, o donatie de aproximativ 2.000 de euro merge catre organizatia HOSPICE Casa Sperantei.
  • Din al doilea an de activitate pe piata locala, Taco Bell s-a implicat in sustinerea Asociatiei Little People care are ca scop sustinerea emotionala a copiilor bolnavi de cancer din Romania si Republica Moldova, prin amplasarea unor urne speciale, de donatie, in restaurantele Taco Bell. Cu ajutorul clientilor, au fost donati, in 2018, peste 1.000 de euro catre organizatie, bani investiti in programele de suport psihosocial pentru copii si adolescenti, din 10 sectii oncopediatrice.
Toate initiativele se inscriu in directiile strategice de CSR ale KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell, avand scopul de a sustine educatia, dezvoltarea tinerilor si imbunatatirea calitatii vietii.
Sphera Franchise Group va continua si in 2019 aceste parteneriate, investind in proiecte de responsabilitate sociala cu un impact semnificativ in comunitate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Sphera Franchise Group a investit peste 337.000 de euro în proiecte de responsabilitate socială, în 2018