Lectură de 4 minute

28 Mar 2022 - Știri și Noutăți

SomProduct deschide cel mai mare magazin din România la Cluj, cu o investiție de un milion de euro

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

SomProduct România inaugurează cel mai mare magazin de mobilier și decorațiuni, un concept de peste 2.500 metri pătrați care aduce împreună branduri cu tradiție, recunoscute la nivel internațional. Investiția se ridică la aproximativ un milion de euro și face parte din planul de extindere a businessului pentru următorii 10 ani.

Investiția într-un spațiu de expunere generos, situat în Florești, la 12 kilometri de Cluj-Napoca, face parte din planul de extindere a businessului pentru următorul deceniu. Compania are în vedere deschiderea de magazine în mai multe orașe din România, precum și gestionarea a cât mai multe spații de depozitare pentru a facilita transportul și livrarea rapidă a produselor.

Compania a început în 2018 cu un depozit de aproximativ 2.200 de metri pătrați la Baia Mare, iar un an mai târziu s-a relocat la Cluj într-un spațiu de 5.500 de metri pătrați, în timp ce în prezent activează în peste 10.000 de metri pătrați. SomProduct își propune să devină cel mai mare brand Home&Deco din România în următorii 3-5 ani, cu peste 500.000 clienți tratați anual.

,,Pentru că se dezvoltă ca un Brand Setter pe toate categoriile de Mobilier și Decorațiuni, compania investește constant în dezvoltarea gamei de produse, colaborează cu furnizori de top din Europa, arhitecți și designeri, precum și cu o echipă creativă, cu viziune, care creează produse private label și se ghidează după cele mai noi trenduri. SMP COURIER – companie de curierat specializă în livrarea de mobilier greu.

Având o experiență de peste 13 ani în livrarea de mobilier voluminos, SomProduct a pus bazele unei companii de curierat proprii, în cadrul grupului SomProduct, specializată pe transportul cu două persoane, direct la client în casă. SMP Courier a venit ca un răspuns la nevoile din piață, rezolvând atât o necesitate internă, cât și o problemă la nivel național pe care majoritatea retailerilor din piața de profil o întâmpină: livrarea articolelor de mobilier voluminoase (canapele, colțare, paturi, mese, scaune, seturi de mobilier) care necesită o manipulare cu cel puțin două persoane.

Comenzi și produse excentrice somproduct.ro are peste 90.000 de articole Home&Deco inserate în magazinul online și își propune, pe termen mediu și lung, să reușească o livrare rapidă, în 24 de ore, a 95% din produsele aflate în stoc'', a transmis compania.

Cele mai vândute produse fac parte din categoria pieselor de mobilier greu, până în prezent, cea mai mare comandă înregistrată în magazinul online fiind de 60.000 lei. Compania se adresează unui public larg, astfel din magazin puteți cumpăra un pat cu 700 de lei, dar și unul cu câteva zeci de mii de euro. Unul dintre produsele vedetă este salteaua Couture Louange (Baby Camel) din gama Luxury care, împreună cu patul, are un preț de vânzare de 40.000 euro.

Impactul conflictului ruso-ucrainean

Impactul conflictului din Ucraina asupra vânzărilor sectorului de e-commerce din România a cunoscut o creștere vizibilă în anul 2021, contextul pandemic fiind unul favorabil pentru industria Home&Deco. Obiceiurile de consum s-au modificat, iar volumele de tranzacționare au suferit fluctuații: de la creșteri între 50% și 100%, la scăderi drastice în timpul relaxării condițiilor de călătorie.

Citeste si:
Sinsay retrage de la vânzare anumite produse care nu respectă standardele de calitate
Sinsay retrage de la vânzare anumite produse care nu respectă standardele de calitate

Izbucnirea războiului din Ucraina a impactat achizițiile online în zona de mobilier și decorațiuni, comportamentul consumatorilor fiind dictat de îngrijorarea față de conflictul din țara vecină, iar a retailerilor de problemele de pe lanțul de aprovizionare și de creșterile de preț necontrolate.

,,Retrăim momente similare cu cele de la declanșarea pandemiei. În primele 2 săptămâni, odată cu mediatizarea conflictului militar, piața a scăzut drastic, cu aproximativ 30%, apetitul clienților fiind direct proporțional cu îngrijorarea resimțită. Astfel, dacă tensiunile pe plan geo-politic vor crește în vecinătatea țării noastre, ne așteptăm ca volumul comenzilor să scadă. Cea mai mare îngrijorare a noastră este, însă, creșterea necontrolată, în această perioadă, a prețurilor de achiziție: între 15% și 30%'', a precizat Sergiu Cadar, fondatorul SomProduct.

SomProduct este o companie cu tradiție în România, având o experiență de peste 13 ani în industria Home&Deco. Povestea a început în anul 1995 odată cu deschiderea fabricii de saltele manufacturate de la Baia Mare.

În anul 2008, Sergiu și Cristina Cadâr au pus bazele unui magazin online, începând cu cinci produse: trei saltele, o somieră și o canapea. Portofoliul de produse cuprinde astăzi 90.000 de produse: piese și seturi de mobilier pentru dormitor, living, camera copiilor, birou, bucătărie, bar, baie, și hol, paturi, fotolii, canapele și colțare, covoare, textile, decorațiuni interioare și elemente de design, corpuri de iluminat, electrocasnice și obiecte pentru terasă și grădină.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  SomProduct deschide cel mai mare magazin din România la Cluj, cu o investiție de un milion de euro