EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) este una dintre cele mai importante piețe pentru Shein, a declarat Leonard Lin, șeful departamentului de relații guvernamentale globale al companiei chineze. Deschiderea unui birou la Dublin marchează astfel o etapă importantă în creșterea jucătorului online din domeniul modei.
Biroul va avea 30 de angajați până la sfârșitul acestui an, de la analiști de date la manageri financiari și profesioniști în domeniul juridic. Este posibil să urmeze și alte angajări în viitor.
Magazinele pop-up vor sprijini creșterea pe cele trei continente. Numai în acest an, Shein intenționează să înființeze aproximativ 30 de pop-up-uri în regiunea EMEA. În prezent, în perioada 12-17 mai, a existat un magazin temporar în Cork, Irlanda, iar un alt pop-up din Dublin a atras anul trecut peste 4.000 de vizitatori pe zi.
Între timp, Shein va deschide, de asemenea, noi centre de distribuție în EMEA, inclusiv un depozit de 40.000 de metri pătrați în Wroclaw, în Polonia, și centre de distribuție mai mici în Italia și Emiratele Arabe Unite.