Lectură de 2 minute

01 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Sezamo lansează Delivery Express, livrarea în 2 ore de la primirea comenzii

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Supermarketul online Sezamo lansează Delivery Express, serviciul de livrare în 2 ore, disponibil pentru patru zone din București și Ilfov. Acest lucru va permite clienților să beneficieze mai rapid de întreaga gamă de produse tip hipermarket și piață, de produse de la micile brutării, măcelării, farmacii și altele, ceea ce în mod normal ar dura jumătate de zi. Inovația aduce la București cel mai înalt standard mondial, iar echipa Sezamo va extinde curând această ofertă pentru a acoperi întregul oraș.
 

Sursa foto: Sezamo

Cele patru zone cu livrare accelerată sunt Voluntari - Tunari, Dobroești - Pantelimon, Otopeni - Băneasa și Ștefănești - Afumați - Găneasa, mai exact în Odăile, Otopeni, Tunari, Voluntari, Ștefăneștii de Jos, Ștefăneștii de Sus, Afumați, Șindrilița, Pădurea Băneasa, Vatra Nouă, Cartierul Henri Coandă, Pipera, Cartierul Andronache, Pantelimon. Serviciul Express Delivery este disponibil zilnic, între orele 09:00 - 21:00, și este gratuit pentru clienții Sezamo Premium în limita a patru comenzi pe lună.

98,5% dintre comenzi sunt complete, fără produse lipsă, fără clienți care să reclame calitatea produselor. Și facem toate acestea la intervale de livrare de 15 minute. Asta arată că experiența noastră din operațiuni poate susține livrarea mai rapidă, singura provocare rămânând traficul din București.

Delia Dinu, Chief Operations Officer Sezamo

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.

Sezamo livrează cu o flotă proprie de mașini electrice (având și stații proprii de încărcare la depozitul din Ștefăneștii de Jos), utilizează pungi reutilizabile, prietenoase cu mediul, confecționate din plastic reciclat, care reduc amprenta asupra mediului înconjurător, și oferă programul „Save the Food”, cu ajutorul căruia clienții pot contribui la stoparea risipei alimentare prin achiziționarea de alimente aflate în ultimele zile de valabilitate, la un preț redus. O singură mașină Sezamo duce până la 11 comenzi, ceea ce înseamnă 10 mașini în minus în trafic, dar și mai puțină poluare. Aceste inițiative întăresc angajamentul Sezamo față de practicile prietenoase cu mediul înconjurător și invită clienții să joace un rol activ în protejarea acestuia.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo.

Citeste si:
Noutăți de la Sezamo: retailerul a creat o secțiune cu 100 de rețete sănătoase și lansează un concurs cu 150 de premii
Noutăți de la Sezamo: retailerul a creat o secțiune cu 100 de rețete sănătoase și lansează un concurs cu 150 de premii

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Sezamo lansează Delivery Express, livrarea în 2 ore de la primirea comenzii