Lectură de 2 minute

07 Mar 2024 - Știri și Noutăți

Sezamo bate palma cu peste 40 de producători locali și dă startul sezonului de verdețuri

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Supermarketul online Sezamo anunță deschiderea sezonului de trufandale, în urma unui parteneriat cu peste 40 de producători locali, majoritatea din proximitatea Bucureștiului. Anul trecut, 8 din 10 coșuri conțineau cel puțin o trufanda, iar supermarketul se așteaptă anul acesta la creșteri. Ca în 2023, și anul acesta, vedetele sezonului rămân ceapa verde, ridichile roșii și salata proaspătă.

Sursa foto: Sezamo

Oferta supermarketului include un sortiment complet de verdețuri locale: pătrunjel, pătrunjel creț, eco pătrunjel, mărar, ceapă verde, leuștean, ridichi albe legătură, kale ecologic verde și roșu, diverse tipuri de salate (de la lollo bionda la pak choi produs local) măcriș, lobodă, usturoi verde, leurda, urzici. Sortimentația este completată cu specialități internaționale precum hasmațuchi, tarhon, fasole verde din Kenya, sparanghel ECO din Italia, porumb proaspăt din Senegal, cartofi noi ECO din Egipt și Italia.

Producătorii locali se pot înscrie pentru a deveni parteneri ai supermarketului online. După înscriere, vor stabili împreună planul de producție pentru fiecare produs. Astfel, Sezamo oferă producătorilor locali siguranța achiziționării cantităților convenite și asigurarea ambalajelor fără plastic pentru o serie de legume și fructe.

Clienții noi pot să testeze produsele supermarketului online gratuit, în limita a 50 de lei, folosind un cod special, ofertă valabilă timp limitat, pe categoriile dedicate. În plus, comandând online, clienții vor economisi astfel timp prețios, fără a mai sta în trafic și în aglomerație.

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi.

Trufandalele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.

Citeste si:
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Analiză MerchantPro| Piața de eCommerce crește lent, dar sigur: cele mai active domenii din primul trimestru
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Sezamo bate palma cu peste 40 de producători locali și dă startul sezonului de verdețuri