Lectură de 3 minute

09 Oct 2023 - Știri și Noutăți

Secom investește peste jumătate de milion de euro în noi magazine și noi produse, până la finalul anului

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Secom Healthcare va investi și în 2023 peste jumătate de milion de euro în rețeaua proprie de retail, pentru a fi mai aproape de oamenii care își doresc un stil de viață sănătos și pentru a-i susține cu un portofoliu integrat de produse și servicii superioare. 
 

Sursa foto: Secom Romania

Compania a deschis recent o noua locație în Promenada Mall din Craiova, iar în noiembrie va mai lansa alte două locații în București și Constanța, Secom Retail ajungând la 17 locații până la finalul anului. Dincolo de extinderea rețelei de magazine la nivel național, Secom Retail va introduce în portofoliu noi produse și servicii, iar în acest sens o parte din investițiile planificate pentru 2023 sunt direcționate și către dezvoltarea capabilităților echipei de consultanți.

În prezent, Secom ofera consumatorilor din magazinele sale două mari avantaje: acces la întreg portofoliul de peste 700 de produse premium, de la suplimente alimentare avansate, ceaiuri, alimente funcționale, la produse ecologice de îngrijire personală și cosmetice naturale, dar și acces gratuit la servicii de consultanță în fitoterapia științifică, oferite de specialiști cu experiență în domeniul medical. Cei 53 de consultanți din rețeaua de retail Secom® sunt absolvenți ai facultății de farmacie sau biologie ori au activat ca farmaciști sau asistenți medicali. Aceștia dispun de expertiza necesară pentru a oferi recomandări avizate și documentate, astfel încât consumatorii Secom să poată alege informat produsele cele mai potrivite nevoilor lor.

În ultimii 10 ani, în magazinele Secom am oferit peste 175.000 de ore de consultanță. Vom continua acest demers educativ și vom transforma treptat magazinele Secom în Wellbeing Stores, în care vom oferi un portofoliu integrat de produse și servicii superioare pentru o viață echilibrată.

Radu Ciurba, Business-Unit-Director Secom Retail

Până în septembrie 2023, Secom Retail a înregistrat o creștere de aproape 70% a vânzărilor online de pe e-shop-ul secom.ro, iar vânzările din magazinele fizice au crescut cu circa 25%. Evoluția a fost determinată de investițiile susținute în optimizarea campaniilor de marketing digital, a noului program de loializare Secom Club lansat în aprilie și, nu în ultimul rând, de diversificarea portofoliului. De asemenea, parteneriatele de promovare încheiate cu Bringo/Carrefour, Glovo, bonapp.eco, Fan Courier, Edenred, radio Guerrilla au contribuit semnficativ la creșterea notorietății Secom Retail și implicit a bazei de clienți.

Secom are în prezent magazine în : București (3 locații), Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad, Oradea, Suceava și Craiova. În plus, produsele Secom® sunt comercializate pe platforma online secom.ro , în peste 8000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național. Mai mult decât atât, produsele Good Routine create de Secom sunt disponibile inclusiv pe șapte piețe internaționale (în Islanda și pe următoarele market place-uri din Amazon: Marea Britanie, Franța, Spania, Germania, Austria și Belgia).

Secom Healthcare Group, companie antreprenorială românească, este companie cu soluții de medicină integrativă pe piața locală, organizația având aproape 20 de ani de activitate. Grupul este alcătuit din următoarele patru diviziii: Secom – divizia business-to-business, care gestionează întregul portofoliu de produse, distribuția și promovarea acestuia pe piața din România, Secom Retail – divizia de business-to-consumer, care coordonează lanțul de magazine fizice Secom și e-shop-ul secom.ro, Good Routine – brandul de lifestyle de suplimente alimentare, creat de Secom, comercializat atât în România, cât și pe piața internațională, prin divizia Secom International Markets. Evoluția Secom a fost constantă și sustenabilă pe parcursul celor două decenii de existența, compania înregistrând în perioada 2004-2022 o rată de creștere anuală compusă (CAGR) de 45%.

Citeste si:
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare
Fornetti s-a alăturat Munch, aplicația care a salvat aproape 380 de kilograme de mâncare în prima lună de la lansare

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Secom investește peste jumătate de milion de euro în noi magazine și noi produse, până la finalul anului