Mateja Podgornik a deținut anterior funcția de Category Planning & Activation Lead SCE, după o perioadă în care a gestionat activități de achiziție și integrare a companiei Chipita, din funcția de Senior Manager M&A Project, Commercial Planning. Mateja are o experiență extinsă și variată în Mondelēz, fiind în companie de 14 ani.
Prin noua noastră abordare, sub numele Vision 2030, integrăm sustenabilitatea în strategia noastră de business, alături de ceilalți trei piloni: creștere, execuție și cultură organizațională.
Mateja Podgornik, Managing Director Mondelez România și Slovenia
Alexandra Rîștariu va gestiona activitățile de marketing pentru 11 branduri globale și locale din regiune. Alexandra va contribui la dezvoltarea brandurilor în regiune cu viziunea sa strategică, îmbogățită de experiența variată din domeniile Finance, Sales și General Management, din cei 14 ani de când s-a alăturat companiei Mondelez.
De asemenea, începând cu ianuarie 2023, Andreea Bogdan, anterior Marketing Director Bakery & Meals SCE, preia funcția de Category Planning & Activation Director SCE.
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident.
Industria care a investit 88 milioane de euro în reclame TV. Care sunt cele mai promovate dulciuri în România
