Lectură de 2 minute

15 Jul 2021 - Știri și Noutăți

SanoVita lansează două noi produse în segmentul de musli și granola

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

SanoVita, producător și distribuitor local de alimente de origine vegetală, a lansat două noi produse din categoria cerealelor, cu beneficii pentru sănătate: Musli ImunoPlus(imunitate) și Granola cu fructe (digestie). Cele două segmente de cereale sunt estimate la aproximativ 54,4 milioane de lei pentru musli și 6,8 milioane de lei pentru granola.

Noul ImunoPlus cuprinde 16 ingrediente, care prin conținutul de seleniu, vitamina B6, zinc, fibre și fier susțin imunitatea încă de la prima masă a zilei. Produsul este disponibil în două forme de prezentare: cutii de 400 g, respectiv 200 g. Beneficiile pentru imunitate au fost validate de Ministerul Sănătății.

Noul Granola cu fructe 200 g este bogat în fibre, îmbunătățește digestia și conferă organismului energie pe parcursul întregii zile.

„Am ales să ne consolidăm prezența în categoriile de musli și granola, care în 2020 au recrutat aproximativ 36.000 de noi consumatori, ceea ce demonstrează interesul sporit din partea consumatorilor. Avem în plan pentru anul acesta lansări de impact, care pe de o parte ne vor ajuta să avem rezultate din ce în ce mai bune, iar pe de altă parte ne vor permite să fim și mai aproape de consumatorii noștri, care își doresc mai multe opțiuni pentru a putea susține stilul de viață pe care și-l doresc – mai sănătos, mai echilibrat, mai conștient'', declară Mircea Stoica, CEO SanoVita.

SanoVita este prezent de 25 de ani pe piața din România și vine în sortimente variate de produse vegetariene, de la cereale pentru mic dejun, rondele expandate din grâu sau orez fructe uscate și nuci, băuturi vegetale, tofu, soia, paste vegetale tartinabile sau diverse alte alimente de bază. Produsele se găsesc în majoritatea hipermarketurilor și magazinelor naturiste din toată țara, precum și în magazine mai mici, dar și în magazinul online.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  SanoVita lansează două noi produse în segmentul de musli și granola