Deschiderea Good Luck în Moscova a atras atenția retailerului IKEA, care a precizat că va verifica această situație, deoarece vrea să își păstreze unicitatea și brandul și ”nu are legătură cu Good Luck”, scrie Business Insider.
Companiile occidentale - precum Starbucks, McDonald's, KFC și IKEA - ar prefera probabil ca noile „exemplare” să nu existe deloc. Dar, având în vedere o economie rusă care se zguduie din cauza sancțiunilor și unii oameni de acolo dornici să o lipească de SUA și aliații săi, imitatorii se înmulțesc. Anul trecut, când McDonald’s s-a retras, lanțul a spus că operațiunile în Rusia nu erau „consecvente cu valorile sale”.
Good Luck este încă un alt imitator Ikea care se va deschide în Rusia, după lanțul belarus Swed House, care și-a deschis primul magazin rusesc în aprilie.
Echipa din spatele Good Luck spune că a lucrat la dezvoltarea retailerului Ikea în Rusia și că mulți dintre angajații din retail au lucrat anterior la Ikea înainte ca compania să părăsească țara, a raportat Moscow Times.
Oricât de mult încearcă Good Luck să reproducă experiența IKEA, se pare că fie spațiul este mult mai mic decât un Ikea obișnuit - doar aproximativ 3.200 de metri pătrați, fie nu este dotat cu restaurant.
În ciuda nemulțumirilor, Good Luck anunță planuri de extindere și promite inaugurarea a peste 1.000 de magazine în Rusia.
În plus, compania pare să atragă alte companii de mobilă care ar dori să se implice în completarea golului IKEA, oferind șansa de a deveni dealer oficial al mărcii Good Luck printr-un formular de pe site-ul său.