Lectură de 3 minute

28 Jun 2024 - Știri și Noutăți

Românii, iubitori de grătare: cu ce sosuri combină carnea

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Lunile de primăvară și vară sunt asociate, în general, nu doar cu vacanța, ci și cu relaxarea alături de prieteni, la grătar. Carnea este unul dintre alimentele care își fac loc ușor în meniu, iar potrivit unui studiu realizat de iSense Solutions la începutul anului, 96% dintre români consumă cel puțin o dată pe săptămână carne de pui, în timp ce 12% declară un consum zilnic; 89% includ carnea de porc cel puțin o dată în meniul săptămânal, în timp ce peștele este consumat cel puțin o dată pe săptămână de 67% din respondenți.

Sursa foto: Unilever

Alături de carne, sosurile sunt aproape nelipsite din coșurile de cumpărături. Cifrele Unilever arată o creștere de 30%, în ultimii patru ani, pentru sosurile de specialitate.

În România, piața sosurilor de specialitate este competitivă și fragmentată

Sosurile sunt disponibile pe rafturile magazinelor într-o multitudine de rețete. Alegerea sosului potrivit pentru felul de mâncare pe care ni-l dorim se bazează, în primul rând, pe preferințele fiecărui consumator în parte. Iar gusturile variate ale acestora i-au determinat pe producători să devină tot mai creativi în alcătuirea rețetelor, tocmai pentru a acoperi o gamă largă de cerințe și a-și găsi mai ușor locul pe mesele românilor.

De la sosurile de maioneză, până la variantele de ketchup dulce sau picant, portofoliul Hellmann’s include numeroase sortimente care pot fi asociate oricând atât cu preparate din carne, cât și cu legume sau brânzeturi. Sosurile Hellmann’s Barbeque și Original Burger se numără printre cele mai populare de pe piață și i-au adus brandului poziția de lider pe acest segment, în România.

Ambele sortimente sunt disponibile în format squeeze, cu o sticlă practică din plastic reciclat, care permite o dozare mai simplă a produsului.

Pe lângă acestea, Hellmann’s aduce pe rafturile magazinelor și alte variante care se potrivesc cu multe dintre preferințele identificate în rândul consumatorilor din România:

  • sosul Garlic&Herb – un sos delicios de usturoi, ideal pentru preparatele din carne albă, pește, cartofi, legume sau chiar salate;
  • sosul Hot Mexican – sos picant în stil salsa mexicană, potrivit pentru o paletă largă de gusturi și preparate, perfect pentru wrap-uri, nachos sau alte delicatese la grătar, cum ar fi friptura sau frigăruile.

În portofoliul brandului se regăsesc multiple sortimente de maioneză:

  • original – cu gust bogat și excepțional de cremos, disponibilă și în format squeeze;
  • light – cu un conținut redus de grăsimi (25%);
  • sos de maioneză vegan – cu 72% ulei de rapiță din surse sustenabile, fără ou.

Acesta din urmă este un produs potrivit atât pentru consumatorii care urmează diete vegane, cât și în perioadele de post. Maioneza Hellmann's este motorul categoriei și deținătorul poziției de lider în acest segment.

Citeste si:
Săptămâna și drogheria: dm markt a deschis un nou magazin în țară
Săptămâna și drogheria: dm markt a deschis un nou magazin în țară

Peste 1.000 de produse Hellmann’s vândute în fiecare minut, la nivel global

Din datele Unilever, reiese că sosul de maioneză se află în fruntea listei de cumpărături pentru perioadele de sărbători. Pe de altă parte, sosurile de tip barbeque sau burger completează gustul și aspectul final al mâncărurilor și pot fi consumate în orice moment al zilei, într-o varietate de combinații.

Disponibile în peste 65 de țări, peste 1.000 de produse Hellmann's sunt vândute în fiecare minut la nivel global, ceea ce plasează brandul în rândul celor care înregistrează cea mai rapidă creștere, la nivelul întregului portofoliu Unilever.

Toate produsele Hellmann's au ambalaje practice, din sticlă sau realizate 100% din plastic reciclat, și capac cu supapă (care rămâne curat după folosire) și conțin ingrediente naturale, simple și provenite din surse sustenabile.

Unilever este unul dintre principalii furnizori mondiali de produse de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition și Ice Cream, cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni. În regiunea Sud-Centrală, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Românii, iubitori de grătare: cu ce sosuri combină carnea