Lectură de 3 minute

04 Apr 2023 - Știri și Noutăți

Românii, în căutare de electrocasnice premium de curățenie: care sunt cele mai vândute produse Miele

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Miele, producător de electrocasnice premium, a pregătit oferte speciale la echipamentele pentru curățenia de primăvară. În ofertă au fost incluse 20 de modele diferite de produse, selectate în funcție de categoriile preferate de consumatori: mașini de spălat rufe, uscătoare de rufe, aspiratoare, iar pentru momentele de relaxare au fost luate în calcul și espressoarele de cafea. 

Sursa foto: Miele

În primele trei luni ale acestui an, interesul consumatorilor pentru electrocasnice a fost în creștere și au preferat să investească în confortul propriei locuințe. Astfel, clienții Miele au căutat mai degrabă produsele care sunt facil de utilizat, care oferă un grad ridicat de confort și integrează diferite funcții suplimentare sau sunt echipate cu tehnologie.

De exemplu, aspiratorul robot Miele Scout RX 3, introdus și în campania de primăvară, care poate fi controlat prin intermediul aplicației Miele Scout. Cu ajutorul acesteia, la nevoie, aspiratorul poate curăța cu prioritate anumite zone selectate din locuință sau poate fi programată ora când să pornească aspiratorul, chiar dacă nu este nimeni acasă.

În egală măsură, consumatorii au început să fie tot mai interesați de electrocasnicele care sunt prietenoase cu mediul și au un consum redus de energie. Pentru Miele, acest lucru este posibil prin proiectarea și realizarea de electrocasnice cu o durată de viață de până la 20 de ani, dar și eficiente din punct de vedere energetic, cum ar fi mașinile de spălat care sunt echipate cu motorul ProfiEco, puternic, economic, care nu necesită întreținere. Mai mult, mașinile de spălat Miele includ funcția CapDosing, care permite o utilizare confortabilă a balsamului sau a detergenților speciali deja dozați în cantitatea perfectă pentru un program de spălare. Mai mult, programele scurte de spălare precum QuickPowerWash curăță rufele eficient într-un timp mai scurt și cu mai puține resurse utilizate.

Campania promoțională „Curățenia de primăvară cu Miele” este activă în perioada 3 – 30 aprilie 2023 atât în magazinul online shop.miele.ro, cât și în toate Miele Experience Centers din țară. La nivel național este activă o rețea de opt Miele Experince Centers, în orașele București, Iași, Craiova, Timișoara, Oradea și Constanța. Aici, cei interesați pot testa electrocasnicele și, în egală măsură, pot primi consultanță specializată în privința acestora.

Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere și de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, mașini de spălat vase și produse de îngrijire pentru haine și pardoseli. Acestei linii de produse i se adaugă mașinile de spălat vase, mașinile de spălat rufe și uscătoarele pentru uz comercial, precum și aparatura de spălare-dezinfectare și sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activitățile medicale și de laborator.

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România, precum și două unități de producție aparținând filialei sale italiene de tehnologie medicală Steelco. Cifra de afaceri a companiei în anul 2021 s-a ridicat la aproximativ 4.84 miliarde de euro. Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. În întreaga lume, întreprinderea de familie, aflată acum la a patra generație, are o forță de muncă de aproximativ 22.300 de persoane, dintre care 11.200 de angajați în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh, Germania.

Citeste si:
Două dintr-o lovitură: rețeaua locală Magazine DIANA se extinde cu două magazine
Două dintr-o lovitură: rețeaua locală Magazine DIANA se extinde cu două magazine
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Românii, în căutare de electrocasnice premium de curățenie: care sunt cele mai vândute produse Miele