Lectură de 3 minute

27 Mai 2024 - Știri și Noutăți

Românii, din ce în ce mai interesați de grădinărit: ce cumpără cel mai des din Hornbach

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Industria grădinăritului din România aduce anual noi tendințe sezoniere, astfel că HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, arată că aproximativ 35% din vânzările sale totale la categoria dedicată sunt înregistrate primăvara. De asemenea, compania remarcă un val recurent, raportat la aceeași perioadă (martie-mai) comparativ cu anul trecut, în special în ceea ce privește departamentul grădină.
 

Sursa foto: Hornbach Romania

Departamentul de plante este punctul de atracție în magazinele noastre, mai ales primăvara, unde acoperim o gamă de aproximativ 6.000 de articole. Inevitabil, clienții care achiziționează plante se orientează, ulterior, către întregul proiect: de la substrat, îngrășământ, unelte și ghivece, până la decorațiuni pentru grădină și mobilier special.

Radu Oniga, Director General HORNBACH România

Astfel, HORNBACH reunește trei direcții noi în adaptarea grădinii la ideile pasionaților de grădinărit, anume: Grădina de legume, Grădina de relaxare și Grădina de familie. Conform cifrelor raportate la anul 2023, grupa de decorațiuni pentru grădină, ghivece și articole sezoniere a dominat sortimentul, oferind o varietate de peste 6.500 de produse, în timp ce gama plantelor a inclus 6.000 de produse.

De asemenea, compania se concentrează pe diversitatea sortimentului său și pune un accent deosebit pe segmentul DIY, respectiv pe gama sa extinsă de produse pentru animalele de companie și acvaristică. Astfel, în prezent, HORNBACH este un magazin de bricolaj cu zonă vastă pentru animale de companie și acvaristică, cu un petshop care cuprinde aproximativ 4.200 de produse.

HORNBACH încurajează grădinăritul sustenabil și producătorii regionali

Compania se concentrează pe promovarea practicilor eco-friendly în amenajarea grădinii, fiind singura certificată, în acest moment, în furnizarea unei game de produse bio, pe un segment tot mai important: semințe și răsaduri.

În plus, HORNBACH a introdus recent noi proiecte destinate amenajării grădinii, precum „Acoperișul Verde” – o grădină suspendată, 100% ecologică și organică, proiectul „Flo & Floralie” – care cuprinde o serie de produse adecvate copiilor cu vârste cuprinse între 3 și 14 ani, „Colectarea apei de ploaie” – proiect ecologic gândit pentru a economisi resurse valoroase din natură şi resurse financiare, alături de proiectul „Grădina Urbană”, un concept multidimensional pentru care grădinăritul nu se limitează la un anumit spațiu.

Grupul HORNBACH este un concern DIY independent, condus de o familie, sub egida HORNBACH Holding AG & Co. KGaA, care este listat la Bursa de Valori din Frankfurt, a generat vânzări nete de 6,3 miliarde de euro în anul financiar 2022/23 (data bilanțului: 28 februarie 2023). Compania de retail operează în prezent 169 de magazine de bricolaj și centre de grădinărit, două magazine specializate și magazine online în nouă țări europene. Cu realizări de pionierat, cum ar fi primul magazin de bricolaj și centru de grădinărit combinat (1968), primul megastore (1980) și primul magazin de bricolaj cu Drive In (2003), HORNBACH își demonstrează în mod constant puterea de inovare. De zeci de ani, HORNBACH este considerată un angajator de top: peste 25.000 de angajați sunt acum implicați în succesul companiei. În prezent, HORNBACH România deține 9 magazine fizice, în București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca și Constanța, și magazinul online.

Citeste si:
Produsele nemțești STIHL vor fi disponibile în magazinele Hornbach din România
Produsele nemțești STIHL vor fi disponibile în magazinele Hornbach din România

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Românii, din ce în ce mai interesați de grădinărit: ce cumpără cel mai des din Hornbach