Lectură de 3 minute

20 Dec 2023 - Știri și Noutăți

Românii cumpără băutură online: peste 1.300 de etichete de vin vândute pe eMAG, în ultima săptămână

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Cu o săptămâna înaintea Crăciunului, vânzările de vin și băuturi spumante pe eMAG au crescut de aproape două ori și jumătate față de aceeași perioadă a anului trecut, confirmând faptul că shoppingul se mută tot mai mult în online chiar și pentru produse pe care oamenii obișnuiau să le cumpere din magazinele tradiționale. Clienții au comandat, în medie, patru sticle pe o comandă, alocând un buget mediu de aproximativ 206 lei.
 

Sursa foto: Shutterstock.com

Jumătate dintre comenzile înregistrate în această perioadă sunt pentru vinurile roșii, vinul roșu sec fiind, de departe, cel mai comandat soi, potrivit pentru a fi servit, în general, cu carne roșie. Vinul alb sec reprezintă peste 35% din comenzile de pe eMAG din această perioadă și este potrivit pentru a fi asociat în special cu pește, carne albă sau brânzeturi. Vinul rose, asociat în special cu mâncăruri ușoare- aperitive, salate sau fructe de mare- reprezintă 14,3% din vânzările înregistrate în această perioadă.

Opt din zece comenzi au fost plasate de clienții Genius și au beneficiat de livrare gratuită, iar 76% au fost livrate la easybox.

Clienții comandă mai mult, aleg sortimente variate și experimentează gusturi noi, comandând peste 1.300 de etichete diferite de vin doar în ultima săptămână, astfel că ne bucurăm că, mai ales în zile aglomerate ca acestea, le facem alegerile mai simple, iar cumpărăturile nu mai reprezintă o corvoadă. Pe platforma noastră sunt peste 21.000 de băuturi, vinuri și cafea, iar shop-in-shop-ul dedicat Drinks & Coffee pe care l-am introdus de curând, le face alegerea mai ușoară.

Irina Pencea, general manager eMAG România

Chardonnay: cel mai comandat soi de vin

Chardonnay este cel mai comandat soi de vin de către clienții eMAG în aceste zile, reprezentând 19% din vânzări, urmat de vinuri roșii precum Cabernet Sauvignon (16%), Merlot și Pinot Noir (15%) și Saperavi (11%). Majoritatea clienților preferă vinurile din România, Republica Moldova, Italia, Franța, Germania, Spania, Portugalia, Grecia, Argentina sau Chile.

Regiunile din care provin cele mai comandate vinuri de pe eMAG sunt:

  • Dealu Mare
  • Banat
  • Dobrogea
  • Purcari
  • Cahul

În urmă cu aproape două luni, eMAG a lansat Drinks & Coffee Shop, un concept shop-in-shop online de băuturi, vinuri și cafea, cu peste 21.000 de produse disponibile imediat din oferta eMAG și a peste 700 de selleri din Marketplace. Drinks & Coffee Shop este o inițiativă prin care eMAG îi propune să ofere clientului o experiență de cumpărare cât mai simplă, facilitând o navigare mult mai ușoară și rapidă prin structurarea gamei pe obiceiuri de cumpărare (proveniență, tip de băuturi). Magazinul oferă și pahare, căni și accesorii, precum și pachete promoționale.

Citeste si:
Miron Radic, CEO Crama Liliac: În 2024, ne așteptăm la o creștere a vânzărilor cu 20%
Miron Radic, CEO Crama Liliac: În 2024, ne așteptăm la o creștere a vânzărilor cu 20%

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Românii cumpără băutură online: peste 1.300 de etichete de vin vândute pe eMAG, în ultima săptămână