Lectură de 2 minute

17 Dec 2020 - Știri și Noutăți

Românii au lăsat rochiile și hainele de petreceri pentru cele de stat în casă: vânzările au scăzut cu 70%

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Comparativ cu 2019, căutările vizitatorilor pe GLAMI în ultimele 40 de zile arată creșteri clare în căutările de articole și îmbrăcăminte legate de pandemia Covid-19 și distanțarea socială, care au dus la mai mult timp petrecut în interior.

Cele mai căutate articole de îmbrăcăminte de pe www.glami.ro, cu creșteri majore în comparație cu anul precedent, au fost cizmele Chelsea (+ 1.400%), produsele inspirate din seria “Naruto” de pe Netflix (+ 1.134%), sutienele sport (+ 634%), măștile de față (+ 630%), pantalonii din catifea (+ 597%), pantofii sport precum Nike Air Barrage (+ 530%), cojocelele de casă (+ 563%), papucii de casă (+ 311%) și halatele de baie (+ 156%). Când vine vorba despre produse de uz casnic, cele mai notabile creșteri în căutări au fost pentru pături (+ 975%) și lenjerie de pat (+ 420%).

Vânzările din noiembrie 2020 au înregistrat o trecere istorică la ținute de casă și îmbrăcăminte pentru călătorii scurte. Ca un semnal suplimentar al modului în care vânzările online de produse au fost influențate într-una dintre cele mai mari luni din e-commerce-ul românesc de coronavirus, categoriile de produse cu creșteri tradiționale de la an la an în această perioadă, cum ar fi rochiile, bluzele și fustele și gențile de mână au scăzut în 2020, făcând loc unor alegeri interesante.

Cumpărătorii s-au concentrat anul acesta pe articole de îmbrăcăminte de interior, cum ar fi flip flops și papuci (+ 364% creștere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019) și halate de baie (+ 142% creștere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019).

Top 3 cele mai cumpărate articole

Restul articolelor cele mai vândute în noiembrie 2020 arată o preocupare pentru îmbrăcăminte pentru exterior adaptată sezonului și pentru călătorii scurte - cum ar fi mănuși (+ 214% creștere anuală), șaluri și eșarfe (+78% creștere de la an la an), cizme (+ 72% creștere 2020 vs. 2019), jachete și paltoane (+ 40% creștere anuală).

Cele mai dramatice scăderi s-au înregistrat pe categorii de produse vedetă în mod obișnuit în această perioadă a anului, cum ar fi fuste (-70% scădere 2020 vs. 2019), rochii (-67%), bluze și fuste (-43%) și genți (-32%).

Confort, comoditate și investițiile utile în garderobă - aceștia au fost factorii motivanți pentru cumpărătorii care au apelat la www.glami.ro în intervalul noiembrie-decembrie 2020. Top 3 cele mai vândute piese de pe GLAMI este condus de jachete pufoase supradimensionate, urmat de halate de baie pufoase și ghiozdane negre.

GLAMI a realizat un sondaj în rândul magazinelor partenere înregistrate pe www.glami.ro, pentru a obține mai multe informații despre modul în care se pregătesc pentru un potențial lockdown în această iarnă. Astfel, mai bine de jumătate dintre magazinele online consideră că un al doilea lockdown Covid-19 ar avea un impact pozitiv asupra afacerii lor online și ar duce la creșteri.

Citeste si:
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin
Brandul românesc MIZAR deschide un nou magazin

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Românii au lăsat rochiile și hainele de petreceri pentru cele de stat în casă: vânzările au scăzut cu 70%