Lectură de 3 minute

20 Jun 2023 - Știri și Noutăți

Românii au comandat prin Glovo peste 275.854.000 de produse în ultimii 5 ani

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

La aniversarea a 5 ani pe piața din România, Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a prezentat date despre evoluția companiei pe piața locală. Pentru anul în curs, compania anunță continuarea planului de consolidare a operațiunilor la nivel local. 

 

Sursa foto: Glovo

Cum s-a dezvoltat Glovo între 2018 și 2023

Primii cinci ani ai aplicației Glovo în România au însemnat o concentrare foarte mare pe îndeplinirea obiectivului de expansiune, astfel încât acum serviciul Glovo este disponibil în 75 de orașe din România. Printre cele mai active orașe în care platforma operează se numără București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța.

Numărul de parteneri Glovo a continuat să crească, iar în prezent cuprinde peste 12.000 de locații partenere active, din diferite categorii de produse, un procent semnificativ fiind reprezentat de întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri), pentru care Glovo a devenit un aliat digital în dezvoltarea acestora.

De la lansarea Glovo pe piața din România, utilizatorii au plasat peste 66 de milioane de comenzi și s-au bucurat de peste 275 de milioane de produse livrate, iar un utilizator din Cluj-Napoca a plasat nici mai mult, nici mai puțin de 3328 de comenzi în ultimii 5 ani.

Acest lucru înseamnă că acest utilizator a efectuat, în medie, aproximativ 2 comenzi pe zi timp de 5 ani, iar cea mai scumpă comandă înregistrată pe Glovo îi revine unui utilizator care a comandat produse de la supermarket în valoare de aproximativ 12.000 de euro.

În prezent, flota parteneră a companiei numără peste 6.500 de curieri activi care livrează prin intermediul platformei. Recordul pentru cele mai multe comenzi livrate îi revine unui curier din care a onorat aproape 34.000 de comenzi de-a lungul celor 5 ani.

Care sunt planurile companiei?

Potrivit reprezentanților companiei, Glovo va continua planul de consolidare a operațiunilor la nivel local, atât în ceea ce privește orașele în care platforma este prezentă, cât și în adăugarea de noi parteneri în aplicație, pentru a oferi o varietate cât mai mare de produse.

Nu în ultimul rând, planurile companiei de a crește vizează și echipa locală, ce în prezent numără cca. 200 de angajați permanenți. Totodată, România este un hub regional - este cea mai mare piață din regiune și ocupă al doilea loc în rețeaua Glovo, care este formată din 25 de țări.

Citeste si:
Mici la micul dejun, prânz și cină de 1 mai: cât costă o porție de mici anul acesta
Mici la micul dejun, prânz și cină de 1 mai: cât costă o porție de mici anul acesta

În acest context, în biroul din București activează și echipele regionale care asigură, alături de echipele locale, continuarea operațiunilor Glovo din România, Republica Moldova, Serbia, Croația, Muntenegru, Slovenia, Bosnia și Herțegovina și Bulgaria.

Glovo este una dintre cele mai utilizate aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează clienții cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Românii au comandat prin Glovo peste 275.854.000 de produse în ultimii 5 ani