Lectură de un minut

05 Jul 2018 - Știri și Noutăți

Retailerul Kaufland anunta noi masuri pentru a diminua utilizarea de plastic

Abonează-te pe  

Compania Kaudland anunta o noua strategie prin care isi propuna sa reduca consumul de plastic cu cel putin 20%, sa asigure ambalaje 100% reciclabile pentru toate produsele marca proprie, ambele pana in 2025. De asemenea, pana in 2019, retailerul va delista articole din plastic marca proprie.

Kaufland isi asuma ca industria de retail are un rol cheie in aceasta chestiune si demareaza un plan de actiune, dand startul unei ample strategii impotriva folosirii plasticului, implementata international, la nivelul intregului grup.

In cadrul acesteia, compania a definit clar principiile evitarii consumului de plastic, de imbunatatire a reciclabilitatii si de sustinere a adoptarii ambalajelor ecologice.

Concret, Kaufland va reduce consumul de plastic in toate tarile cu cel putin 20%, pana in anul 2025, si va asigura reciclabilitatea in proportie de 100% a ambalajelor din plastic folosite pentru marcile proprii, iar pana la finele anului 2019 va delista anumite articole din plastic.

Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania a completat „In prezent, suntem intr-un proces de reducere a ambalajelor din plastic. De exemplu, bananele marca proprie K-Bio sunt legate cu o banderola din carton, in locul pungilor din plastic. Doar prin aceasta masura, am eliminat aproximativ 32 de tone de ambalaje de plastic pe an. Asigurand reciclabilitatea totala a restului de ambalaje din plastic aferente marcilor proprii, reusim sa reintroducem materie prima in circuitul resurselor si sa reducem astfel in mod semnificativ impactul asupra mediului”.

Kaufland urmareste reducerea semnificativa a ambalajelor de plastic (betisoarele pentru urechi din plastic, paiele de plastic, vesela de unica folosinta din plastic marca proprie) urmand sa fie inlocuite in toate tarile cu alternative ecologice. Compania s-a angajat inca din 2013 sa renunte la particulele solide de microplastic in cazul produselor cosmetice si de ingrijire corporala, precum si in cazul detergentilor si al produselor de curatenie.

Citeste si:
Carnea de porc, la mare căutare. Hancaș, Kaufland România: Dacă este ceafă în promoție, marea majoritate a oamenilor cumpără ceafă
Carnea de porc, la mare căutare. Hancaș, Kaufland România: Dacă este ceafă în promoție, marea majoritate a oamenilor cumpără ceafă
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Retailerul Kaufland anunta noi masuri pentru a diminua utilizarea de plastic