Lectură de 2 minute

15 Apr 2020 - Știri și Noutăți

Retailerul home&deco Bonami vinde produse de drogherie, cosmetice și măști de protecție

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Bonami, magazinul online din domeniul home&deco, vinde produse de drogherie, cosmetice și măști de protecție, foarte solicitate în această perioadă, după ce și-a creat în ultima lună cel mai mare stoc de produse de mobilier și decorațiuni din istoria sa și a adăugat un alt spațiu de depozitare, potrivit unui comunicat de presă.

Compania, cu sediul la Praga, în Republica Cehă, înregistra o cifră de afaceri de 55 de milioane euro în 2019, a crescut cu 10 procente în martie, față de previziunile inițiale.

„Este important pentru noi, în această perioadă critică, să ne aducem aportul în cât mai multe moduri posibil. În primul rând, pregătim pachete pe care le vom distribui în azile de bătrâni. În al doilea rând, am decis să comercializăm măști textile de protecție pe care le oferim la preț de achiziție, fără adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtării lor în strategia noastră de comunicare din social media”, a menționat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

Inițial, compania a înregistrat o scădere a vânzărilor, în perioada imediat următoare declanșării pandemiei, tendința pieței fiind aceea de creștere pe zona alimentară și farmaceutică. Ulterior vânzările au depășit previziunile.

„Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziție. De aceea se concentrează pe locul în care își petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin”, a adăugat Pavel Vopařil.

În primă fază, cele mai populare au fost produsele pentru curățare, organizare sau accesoriile pentru bucătărie. Apoi s-au adăugat toate gamele de produse pentru exterior și mobilierul.

Bonami a achiziționat cel mai mare stoc de produse de până acum: peste 25.000, cu expediere imediată și peste 60.000 sunt disponibile pe site, spre achiziționare. Prin comparație, un magazin mare tipic, cu mobilier și accesorii pentru casă, are mai puțin de 10.000 de produse disponibile. De asemenea, gama a fost completată cu produse de drogherie și cosmetice, foarte solicitate în această perioadă.

Pe termen mediu, magazinul online va continua să își concentreze eforturile pe dezvoltarea conceptului omnichannel, strategie ce implică utilizarea mai multor canale de vânzare și comunicare, simultan.

Citeste si:
​​​​​​​Bringo Mall a înregistrat peste 6.000 de comenzi în primele șase luni de la lansare
​​​​​​​Bringo Mall a înregistrat peste 6.000 de comenzi în primele șase luni de la lansare

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Retailerul home&deco Bonami vinde produse de drogherie, cosmetice și măști de protecție