Lectură de 3 minute

10 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Retailerul de mobilă Ikea începe campania de Green Friday. Clienții vor primi cu 50% mai mult față de valoarea mobilei uzate

Roxana Vasile

Retailerul suedez de mobilă IKEA începe campania de Green Friday, iar oferta este valabilă până pe 28 noiembrie. În timpul campaniei, membrii programului IKEA Family vor primi la schimb un card de retur cu o sumă mai mare cu 50% față de valoarea estimată a mobilierului IKEA pe care îl returnează. Astfel, compania își propune să crească gradul de conștientizare privind consumul durabil și vrea să încurajeze clienții să returneze mobilierul vechi.

IKEA va vinde produsele returnate în cadrul Huburilor circulare din magazinele IKEA Băneasa și Pallady, pentru un Green Friday mai sustenabil. Compania își propune să aibă un impact pozitiv din punct de vedere climatic până în 2030.

IKEA face demersuri concrete pentru a avea un impact pozitiv asupra oamenilor și planetei, iar anul acesta le oferim clienților noștri posibilitatea de a-și răscumpăra mobilierului pe care nu îl mai folosesc, în cadrul campaniei Green Friday. De exemplu, dacă doriți să returnați un produs cu o valoare estimată de 200 de lei, veți primi în schimb un card de retur cu suma de 300 de lei, pe care îl puteți cheltui atunci când aveți cu adevărat nevoie. În plus, ne dorim să devenim și mai circulari, astfel încât mobilierul returnat de clienții noștri va fi oferit spre vânzare, iar astfel îi vom prelungi perioada de folosință.”, a declarat Violeta Neniță, market manager IKEA România.

Oricine dorește să beneficieze de ofertă, dar nu este membru al IKEA Family, se poate înscrie fie online, fie în magazin. La returnarea mobilierului vechi IKEA, trebuie verificată mai întâi eligibilitatea produsului pentru returnare, după care trebuie făcută o evaluare online a acestuia.

Retail jobs

Ulterior, clientul va primi un cod QR, valoarea estimată și numărul de înregistrare aferent. Toate articolele trebuie returnate asamblate complet la oricare dintre magazinele IKEA Pallady sau Băneasa, la departamentul de schimbare și returnare, fără a fi necesară o factură care să ateste achiziția produsului respectiv.

Green Friday la IKEA

Angajații serviciului relații clienți IKEA vor efectua o evaluare fizică a pieselor de mobilier și vor face o ofertă finală, pe care clienții o pot refuza în cazul în care aceasta nu este satisfăcătoare. În cazul în care oferta este acceptată, IKEA va oferi în schimb un card de retur cu o sumă cu 50% mai mare decât valoarea estimată a produselor de mobilier returnate, în perioada 10-28 noiembrie.

„Vrem să avem un impact pozitiv asupra oamenilor și asupra planetei, așa că prin campania Green Friday încurajăm consumul durabil. A da o nouă viață lucrurilor de care nu mai avem nevoie și a cumpăra mobilier IKEA utilizat este doar o mică parte din ceea ce poate face fiecare dintre noi pentru reducerea amprentei de carbon individuale. Această acțiune face parte din demersurile noastre de a deveni o companie complet circulară, pe care le-am subliniat în cadrul «Conferinței ONU privind Schimbările Climatice - COP26»”, a declarat Mircea Ilie, Sustainability Leader IKEA România.

Citeste si:
IKEA a fost victima unui atac cibernetic, dar nu au fost preluate date despre clienți

Returnarea mobilierului vechi IKEA este posibilă pe tot parcursul anului, însă doar în perioada 10-28 noiembrie, clienții pot câștiga cu 50% mai mult, față de valoarea estimată a produselor returnate. Anul trecut, în cadrul campaniei Green Friday, 155.000 de piese de mobilier au fost returnate (prin Buy Back) în întreaga lume, iar în 26 de piețe, inclusiv în România, ceilalți clienți au putut achiziționa mobilierul utilizat la prețuri accesibile.

Grupul Ingka (Ingka Holding B.V. și entitățile sale controlate) este unul dintre cele 12 grupuri diferite de companii care deține și operează Ikea în baza unor acorduri de franciză cu Inter IKEA Systems B.V. Ingka Group are trei domenii de activitate: Ikea retail, Ingka Investments și Ingka Centres. Grupul Ingka este partener în sistemul de franciză Ikea, operând 374 magazine Ikea în 30 de țări. Aceste magazine au avut 839 de milioane de vizite în timpul anului financiar 2019 și 2,6 miliarde de vizite pe platforma www.Ikea.com.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Retailerul de mobilă Ikea începe campania de Green Friday. Clienții vor primi cu 50% mai mult față de valoarea mobilei uzate