Lectură de 2 minute

27 Jan 2022 - Știri și Noutăți

Retailerul de bricolaj Brick România are o nouă identitate vizuală

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Magazinele de bricolaj, home improvement și proiecte DYI Brick România au o nouă identitate vizuală. Compania derulează un proiect de rebranding, ca parte din strategia de dezvoltare și extindere pe piața națională. Din noua identitate vizuală a mărcii Brick fac parte un logo nou și noi elemente ce se regăsesc atât în fațada magazinelor, cât și la interior, în semnalistica specifică și afișajul prețurilor.

„Suntem în plin proces de rebranding, iar implementarea se va realiza treptat și în mai multe etape. Intenția noastră este ca odată cu dezvoltarea companiei și deschiderea de noi magazine în 2022, să actualizăm și imaginea mărcii Brick, să oferim o perspectivă nouă și modernă, dar care surprinde foarte bine valorile companiei noastre”, spune Oana Nechita, director executiv al companiei.

Parte din noua identitate vizuală este și Mascota - Meșterul Castor, care se va regăsi în toate magazinele Brick.

Procesul de implementare a noilor elemente de marcă se va realiza treptat, în mai multe etape, atât pentru componentele online, cât și pentru magazinele fizice, startul fiind dat de magazinul de la Giurgiu, care are deja modernizate fațada și intrarea.

Retail jobs

Nou magazin Brick la Satu Mare

Brick România a anunțat că în luna martie a anului 2022 va inaugura, cu o investiție ce va ajunge la 4 milioane de euro, un nou magazin in Satu Mare. Tot atunci, Brick România va lansa și noul site al companiei dezvoltat în parteneriat cu Orange Business Services, care va oferi clienților promoții, informații despre produse, prezentări, sfaturi utile, precum și vânzări online.

În martie 2023 Brick România plănuiește inaugurarea magazinul de la Oradea. Compania este în prezent activă pe piață cu magazine în Constanța, Mangalia, Giurgiu și punctul regional Ovidiu și se află în negocieri pentru extindere în orașe din toată țara, dar și în București.

Brick România este un lanț de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI din țară, cu o tradiție de aproape 20 de ani pe piață dobrogeană. Compania are un portofoliu de 60.000 de articole din 15 domenii.

După magazinul Brick Constanța deschis în 2002, în ultimii trei ani alte trei noi magazine au fost inaugurate. Astfel, compania constănțeană Brick este prezentă din anul 2017 și pe piața din sudul litoralului prin magazinul Brick Mangalia, în anul 2019 compania a inaugurat magazinul Brick Giurgiu, iar în vara lui 2021 a fost deschis centrul regional Ovidiu. Pentru următorii ani, Brick România are în plan locații noi în Oradea, Cluj sau București. În prezent, echipa Brick România numără aproximativ 300 de angajați, număr care va crește odată cu deschiderea noilor magazine.

Citeste si:
Ce înseamnă întreținerea tehnică a unui magazin online?
Ce înseamnă întreținerea tehnică a unui magazin online?

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Retailerul de bricolaj Brick România are o nouă identitate vizuală