„În scurt timp vom deschide și un marketplace în România, însă nu avem încă o dată exactă, depinde de partenerul nostru Microsoft. Sperăm să lansăm marketplace-ul anul acesta, însă de anul viitor putem vorbi cu seriozitate despre această dezvoltare. (...) Suntem în discuții cu mai mulți producători și dispuși să propunem colaborarea cu brandurile serioase. Echipa de achiziții va verifica toate brandurile care vor dori să fie prezente în marketplace-ul nostru”, a precizat Andronic, citat de Wall-street.ro.
Începând din anul 2019, cumpărăturile online au reprezentat pentru companie peste 20%, în unele perioade chiar și 33% (din cifra totală -n.r.).
Black Friday la Sportisimo pe 11 noiembrie
Cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, Black Friday, va începe joi, 11 noiembrie, pentru retailerul ceh, prezent în România cu 35 de magazine: „Vom încerca să oferim prețuri mai bune. Discutăm în prezent de reduceri de 10% la toată gama de produse de încălțăminte pentru adulți și copii”.
Sportisimo va ajunge, până la finalul acestui an, la 43 de unități deschise, după ce va pune pe hartă zece noi spații până în luna decembrie și va crește echipa cu 70 de angajați, așteptând o creștere a cifrei de afaceri double-digit.
Sportisimo, prezent de șase ani în România, deține 35 de magazine pe piața locală și un shop online. Retailerul are colaborări directe cu brandurile internaționale. Sportisimo a început ca o mică afacere de familie, în 1999, iar în prezent deține o gamă variată de echipamente sportive pe piața comercială din Cehia și Slovacia. Pe lângă e-shop, momentan compania are în jur de 190 de magazine în Europa, din care 104 sunt în Cehia, 46 în Slovacia, două în Ungaria și două în Bulgaria.
retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks, Carrefour și Upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media, Jysk, GLAMI, Iulius, Altex, eMAG Marketplace, SoftOne, Signify și Agroland sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify by KLG, BeeFast, MTH Digital, MerchantPro, Optimized, Colosseum și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.
Sursa foto: Ovidiu Udrescu